|
beovision 10 og cromecast |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
newzero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2010 Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 03:05 |
Kan man ikke bruge USB stikket på beovision 10 til sin cromecast ? Jeg kan godt få forbindelse og sætte Cromecasten op, men filmen jeg vil se falder ud. Giver USB stikket ikke strøm nok ? Bruger den nye Cromecast MKII mindre power, og vil beovision 10 kunne trække cromecasten uden strømforsøgningen ? Mvh NZ
|
|
Med Venlig Hilsen.
NewZero. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil da mene at det skulle være tilstrækkeligt med forsyning fra USB porten, bruger selv CC på en USB uden problemer. CC kræver 5V 0,5A, det bør være i alle tilslutninger. Mon ikke udfald skyldes Netforbindelsen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
newzero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2010 Status: Offline Point: 95 |
Jeg har Fiber
En 50/50
|
|
Med Venlig Hilsen.
NewZero. |
|
![]() |
|
Men måske den nye CC bruger mindre ?
Jeg har en af de gamle der kom frem Sætter jeg Net adapteren i 220V stikket er der ikke problemer, --ud over de irreterende ledninger
|
|
Med Venlig Hilsen.
NewZero. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis signalet er svagt, så er det lige meget med hastighed. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mener du Down & Upload ?
Den viser trådløs 65/48
|
|
Med Venlig Hilsen.
NewZero. |
|
![]() |
|
Og der er en BV 10 ? Da USB vist er tiltænkt service update..BV 11 har 2 USB en til service og en til bl.a extern HD
|
|
Med Venlig Hilsen.
NewZero. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5320 |
![]() Har du prøvet at montere med det lille HDMI kabel, om det giver forskel? Desværre er der jo ikke mulighed for kablet netforbindelse. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
God ide Jørgen
Mit er 5 M og rullet sammen. Det giver jo et magnetfelt og støj Det vil jeg forsøge Mit Samsung serie 8 her ingen problemer
|
|
Med Venlig Hilsen.
NewZero. |
|
![]() |
|
nicolai.kolding ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2019 Status: Offline Point: 1 |
Jeg har samme udfordring med min CC og beovision 10. Der er ikke nok power i usb porten. Nogen der har forslag til en alternativ løsning hvor CC bliver tændt sammen med tv'et?
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5320 |
styret af TV's USB (hvis det ellers tænder/slukker med TV?)
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1009 |
USB porten i bv10, kan kun bruges til at opdater DVB-hd modulet og intet andet. Der er ikke nok strøm i stikket.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |