recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beovision 4 - Beosystem 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beovision 4 - Beosystem 2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pastorius Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2008
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pastorius Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beovision 4 - Beosystem 2
    Sendt: 05-Maj-2014 kl. 08:43
Mine forældre har købt hus, hvori ejer har efterladt et beovision 4 tv, og en beosystem 2 boks.

Søger lidt info på hvad det er, og hvad der skal til for at få det i gang. Jeg kan end ikke finde ud af at starte TV'et. Der er ingen fjernbetjening, men sådan en lille rund boks med nogle knapper på til væg-ophængning.

Jeg formoder man har brug for noget digital receiver og en fjernbetjening for at få det op at køre - havd mere. 

Vil meget gerne have mere info på hvad der skal til for at få det op at køre (gerne med prisoverslag) og om det overhovedet kan betale sig at bruge energi på (Mine forældre har et fint (mere moderne) Sony TV i forvejen. Og alternativt hvad et brugtslagsværdi kunne være på skidtet. (Under forudsætning af at alt virker).
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu