recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beovision 7 med fejl???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBeovision 7 med fejl???

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hojbjerg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Beovision 7 med fejl???
    Sendt: 25-September-2009 kl. 18:26

Hej

Jeg er ny her på forummet, men jeg mangler lidt hjælp. Jeg har et Beovision 7-40 mrk. 2, den har jeg tilsluttet min Yousee HD-boks med et HDMI kabel fra Yousee boksen og et dvi-i i den anden ende. Nu kommer fejlen så at der ikke er noget billede på fjernsynet, når jeg trykker DTV.

Hvis jeg tager strømmen helt fra fjernsynet og starter op igen på DTV, så er der billede!!!

Er der et klogt hovede som kan hjælpe?

Til top
BeoBrian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 305
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2009 kl. 20:27

Hej,

Måske kan det have noget at gøre med det kabel du bruger, det kunne lyde som HDCP beskyttelsen der blokerer, fordi du kan snyde dig igennem systemet. Jeg ville skifte kablet ud, eller tale med den lokale B&O forhandler, om at opgradere dit TV med et DVB-HD modul, så kan du fjerne din YouSee boks.

Hvis du vil beholde boksen, har du så talt med din B&O forhandler om at få lagt IR-styringen ind i TV'et til din YouSee boks, så du kan bruge Beo4 eller allerbedst Beo5.

Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu