recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beovision 7-32 mk3 med Apple tv og dvb t på dvi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beovision 7-32 mk3 med Apple tv og dvb t på dvi

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
agon Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Marts-2011
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beovision 7-32 mk3 med Apple tv og dvb t på dvi
    Sendt: 24-Maj-2015 kl. 18:20
Jeg har købt et Beovision 7-32 mk3 og ville gerne have både Apple tv og dvb t2 tuner fra Boxer til at køre på dvi så jeg fik hd kvalitet. Jeg fandt ikke nogen på nettet, der troede det kunne lade sig gøre. Men ham jeg købte tv'et af havde faktisk en løsning, som blandt andet involverer en automatisk switch som betyder at jeg nu kan styre det hele fra Beo4. Hvis jeg vil starte Apple tv slukker jeg bare dvb t2 boksen med Beo4 og så hopper den automatisk på Apple tv og når jeg tænder boksen igen hopper den på tv. Og alt kører på dvi stikket så det er hd kvalitet (hedder vist kun hd ready på 7-32). Og der er ovenikøbet endnu et hdmi stik i switchen så jeg kunne i princippet få endnu en hdmi kilde på.

Hvis der er nogen der har brug for løsningen kan I skrive, så skal jeg se om jeg kan finde ud af lidt mere om det - jeg er ikke selv så teknisk kyndig.

Til top
kai-ib Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2014
Sted: Hundested
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kai-ib Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2015 kl. 09:08
Hej Agon
Det lyder da rigtig fedt, du må meget gerne sende nogle billeder af opsætningen hvis du gider

Mvh. Kai-ib
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu