recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beovision 8 vs. Beovision 6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beovision 8 vs. Beovision 6

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Zegnacre Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zegnacre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 18:54
Hmm hvordan skal jeg så finde et beo6 hvor mpeg4 er indbygget ? Der står der sjældent noget om på dba:/
Til top
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 18:57
De er så nye at prisen vil ligge omkring 15.000. Men jeg mener at man stadig kan finde en hd ready mpeg2 skærm. Kan man det, så sætter man bare en boks til som styres af B&O fjernbetjeningen.
Var jeg dig ville jeg helt klart kontakte en forhandler! Ikke blot en af de der kun sælger brugt, men også dem der har nyt. De har oftest den største indsigt :)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zegnacre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 19:02
Okay når de så har indbygget hd ready så er det vel et godt billede ?
Du skriver mpeg2 - er det ikk mpeg4 vi snakker om?
De der bremdal har et 26" tilsalg til 6000 fra 2005
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 19:06
Så er det ikke hd ready, tror jeg ikke. Men jeg kan lige undersøge markedet lidt for dig :)
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 19:28
HD Ready er intet kvalitetsstempel! Det siger kun noget om opløsningen og intet om billedkvalitet. Personligt ville jeg springe BV6 over og tage BV8.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 19:38
Nej HD ready er ikke et kvalitetsstempel, men materialerne, designet, lyden, alderen og billedet gør at jeg klart ville foretrække en bv6

I bremdal har de en bv6-26 sprit ny med mpeg 4, hd ready, hdmi indgang, Masterlink indbygget, 3 års garanti.
Prisen er 20.000 sat ned fra 31.500.

Den anden der koster 6.000 er jo 8 år gammel, ikke hd ready, der skal boks til og levetiden skal forventes at være kortere.

Så har du 20.000 til et tv, så ville jeg helt sikkert vælge den nye :)

Det skal siges at jeg ingen fordele har ved at henvise til bremdal. De har blot givet mig en super service, og derfor henviser jeg til dem :)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zegnacre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 19:49
20000 for et beo6 det jo sindsygt.. ville jeg aldrig gi.. har beo10 selv. skal bare ha et udmærket tv til soveværelset. Min forædre har et avant 28" og det er sku et pænt billede. :)Så det må da kunne lade sig gøre og få beo6 eller beo8 tv der kan tag hd kanaler b
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 19:53
Også bare en Info :p men det kan den til de 6.000 sagtens!!! Du skal bare slutte en boks på. Den kan være bagpå tv'et og blive styrret med din B&O betjening. Så virker det som om den er indbygget! Og billedet fejler absolut intet på en 2005 model. Så det er bestemt et godt tv til en god pris :)

Ville bare informerer om at de havde en ny, hvis det var det du gik efter :)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zegnacre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 20:00
Jeg er dog ikke interesseret i der skal sidde bokse bag på, hvorfor skal der sidde bokse bagpå? Kan man ikk bare slutte antenne stik til og så kører det derudaf. Kører med kabel tv så billedet blir vel ikk dårlig af det.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 20:17
Når du kører kabel tv vil du ikke have adgang til de digitale kanaler uden en boks, desværre. Men den kan jo monteres så du ikke bemærker at den er der. Ved godt at det ikke er det samme, men de er desværre den løsning der er, hvis det ikke er en ny du er på udkig efter :)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zegnacre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 20:19
Min forældre har da ikk en boks til deres Avant, men de har parabol så ved ikk om det går ind under en boks?
bum bum... tror jeg ved hvad du mener nu.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 20:23
Prøv at ringe til dem for at høre om den bedste løsning for dig :) Men det er da lige en overvejelse der skal gøres for dig. Boks eller ej.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu