recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beovision 8 vs. Beovision 6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beovision 8 vs. Beovision 6

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
Molotow Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Molotow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 09:26
For lige at bringe noget helt andet på banen. HVis du kigger på en BV6-26 til 20000, hvorfor så ikke en BeoPlayV1 32 til 18000? Ellers lyder 6000 som en fin pris for en BV6 brugt, men forsøg evt. af presse priserne lidt, det burde være muligt..
Jeg har selv arbejdet hos en B&O forhandler, og der solgte jeg et brugt BV7-32 med DVB-HD T2 brugt for 16000, incl motorstand... Så der er meget brugt B&O derude, og mange af de større forhandlere vil gerne af med deres brugte, så de er til at forhandle med...
B&O BeoVision 8-40,B&O BeoSound 1,B&O BeoSound 9000 + Airport Express
B&O MX7000,Apple TV3
Tvix N1, Qnap NAS TS409Pro
Panasonic DVD
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 10:02
Oprindeligt skrevet af Zegnacre Zegnacre skrev:

Min forældre har da ikk en boks til deres Avant, men de har parabol så ved ikk om det går ind under en boks?
bum bum... tror jeg ved hvad du mener nu.

Yousee sender stadig analogt signal, så du kan godt benytte TV'et uden en boks. Billedet vil dog ikke være specielt godt, men det kan du jo selv evaluere. Vær dog OBS på at det er en stakket frist, da Yousee slukker for det analoge signal i fremtiden, så du SKAL have en boks på et eller andet tidspunkt, hvis TV'et ikke har digital tuner.

Dine forældre har TV'et forbundet til deres parabol via en boks et eller andet sted. Du kan ikke slutte et TV til en parabol uden at der sidder en satellitmodtager et sted i kæden.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Zegnacre Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Danmark
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zegnacre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 20:51
Oprindeligt skrevet af Molotow Molotow skrev:

For lige at bringe noget helt andet på banen. HVis du kigger på en BV6-26 til 20000, hvorfor så ikke en BeoPlayV1 32 til 18000? Ellers lyder 6000 som en fin pris for en BV6 brugt, men forsøg evt. af presse priserne lidt, det burde være muligt..
Jeg har selv arbejdet hos en B&O forhandler, og der solgte jeg et brugt BV7-32 med DVB-HD T2 brugt for 16000, incl motorstand... Så der er meget brugt B&O derude, og mange af de større forhandlere vil gerne af med deres brugte, så de er til at forhandle med...

Men er lidt i tvivl. Skal der bokse på sådan et beo6 hvis man vil se hd ? hvis de er fra under 2008 ?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 20:55

Men er lidt i tvivl. Skal der bokse på sådan et beo6 hvis man vil se hd ? hvis de er fra under 2008 ?

Ikke forstået?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 20:56
Ja for alt digitalt TV er i mpeg4, og det har et TV fra 2008 ikke
Til top
Zegnacre Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Danmark
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zegnacre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja for alt digitalt TV er i mpeg4, og det har et TV fra 2008 ikke

Okay det må jeg lige ned i en butik og hører mere om.
Ved du evt og en tråslåst antennestik er noget der er en god løsning ?
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 21:40
Du kan ikke få en trådløs antenneforbindelse. Dine kanaler ligger i et helt frekvensbånd, som ikke uden videre kan sendes trådløst videre. Du kan sende én kanal af gangen, men så får du jo en boks alligevel, da senderen skal have at vide hvilken kanal du vil have sendt.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 22:51

Ved du evt og en tråslåst antennestik er noget der er en god løsning ?

Findes ikke...... hvor får du dine tv signaler fra i dag?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 23:53
Zagnarce , hvorfor køber du bare ikke et normal TV der køre med de nuverende standarder Wink,hvis den tv du er på jagt after  var uden BO skilt på  så vil den være næsten verdiløs pg de mangler den har 
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Molotow Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Molotow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 12:52
NU er vi jo heldigvis noget (tåber) der ikke kan købe et tv medmindre der står B&O på det
Zagnacre: Skal det køre Link?
B&O MX7000,Apple TV3
Panasonic DVD
Til top
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 13:11
Skal du ikke bruge link systemet kunne du som tidligere foreslået se på et beoplay V1-32. Mener det er nede i omkring 15.000 for tiden.
Til top
Molotow Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Molotow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 14:07
Oprindeligt skrevet af ehrnberg ehrnberg skrev:

Skal du ikke bruge link systemet kunne du som tidligere foreslået se på et beoplay V1-32. Mener det er nede i omkring 15.000 for tiden.

Det er rigtigt, B&O kører "udsalg" på produkter der har været skadet, og som kommer tilbage på markedet... Skaden drejer sig om en kosmetisk fejl, der har været på en serie, om som er blevet malet igen. De har kun været pakket ud af kassen, og så send tilbage igen...
B&O MX7000,Apple TV3
Panasonic DVD
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu