|
Beovision 8 vs. Beovision 6 |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | ||
Zegnacre ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Okay men trykker man så bare på tv i soveværelset og så bladre man igennem som var det sit eneste tv eller hvordan fungere sådan en boks ? og ved du hvad en boks koster til beo6.. sorry for de mange spørgsmål |
||
![]() |
||
sirgadget ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 137 |
|
@ehrnberg Hvor har du set et nyt for 20k? Og er det nyt som i aldrig pakket ud, fabriksgaranti, eller nyt som i demomodel? (Effektivt brugt, bare ikke i et hjem)
|
||
Mikkel Petersen.
Mit setup |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19820 |
|
Og det er så MK 1 der koster den pris. Den eneste grund til at vælge det tv er lyden og fjernbetjeningen - billedet er rædderligt og få langt bedre med et nyt tv til billigere penge. Klaus |
||
![]() |
||
sirgadget ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 137 |
|
Har faktisk aldrig selv set billede på de ældre modeller, men har hørt det samme som KlausDM siger fra nadre, at du som minimum skal gå efter Mk II, da den skulle have bedre panel og billedmotor.
Her en liste over typenr til Mk II: http://beophile.com/?page_id=3465 Kan desværre ikke finde én for Mk III og IV. |
||
Mikkel Petersen.
Mit setup |
||
![]() |
||
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
|
Til trådstarter: det virker sådan at boksen fx kan aktiveres ved at der trykkes på VMEM på remoten. Og ja så bladrer du igennem som om boksen var en del af dit tv :) Bare spørg løs!!!
Bremdal radio har et sprit nyt i kasse med 3 års fabriksgaranti for 20k. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19820 |
|
Kan man så ikke lige så godt tage et V1 32"?
Klaus |
||
![]() |
||
|
@ehrnberg Tak for tippet, det er ikke utænkeligt jeg napper det til køkkenet, hvis det stadig står der til den tid.
@KlausDM Du kan have ret, er bare ikke helt sikker på om designet 100% falder i min smag... Men ellers giver det da klart bedst mening, da det har mulighed for flere højttalerzoner, noget som i hvert fald mit 6-26 ikke har. Og nu hvor det også er blevet muligt med MasterLink, synes den lige til højrebenet; åh gud de muligheder. man kan købe sig fattig i det skidt! ![]() |
||
Mikkel Petersen.
Mit setup |
||
![]() |
||
Zegnacre ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 111 |
|
Tak for det :) 20k skal jo dog ikk ha et tv til soveværelset til ;-) Jo hvis jeg vandt i lotto |
||
![]() |
||
|
Forstår dig godt. Jeg er "uheldigvis" bare blevet bidt af det ![]() Det værste er, at får den pris er det ikke engang sikkert du får noget med at montere det i. Nu har jeg ikke undersøgt det, men typisk er prisen opgivet enten uden ophæng, eller med en bord eller gulvstand. Fint hvis det duer for én, men gjorde det ikke for mig, skulle bruge loftbeslag, og det var ikek til at støve op brugt, og der fines kun én producent af loftbeslag til B&O, og de ved godt hvad de vil have for det! ![]() |
||
Mikkel Petersen.
Mit setup |
||
![]() |
||
|
20k for et bitte tv.. ahh så snupper jeg heller et beo7 så eller beo10 32"
|
||
![]() |
||
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
|
Haha ja de brackets der er i England er snot dyre!! Men det er bare så utrolig vigtigt at man ikke kun tænker "wauw det er dyrt for et tv", for ja det er mange penge, men oplevelsen med det er altså også helt unik!!
Skulle jeg købe til soveværelset valgte jeg også en af de ældre :) men skynd dig, for de ryger hurtigt!! Det samme gør de nye til 20k!! Det går som varmt brød på trods af lanceringen af V1. |
||
![]() |
||
|
Beo 7-55 er mit drømme tv. Fantastisk billede og lyd. Det findes ikke bedre. Men en su og 130k tv hænger ikke sammen :D
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |