|
Beovision Eclipse 65“ pixelfejl |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
Bids
Junior bruger Oprettet: 08-Juli-2021 Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Juli-2021 kl. 12:02 |
Hej alle.
Jeg købte et Beovision Eclipse i 2017-01-08. Mit spørgsmål er der andre der oplever pixelfejl på deres Eclipse? (Aflange vandrette bjælker) Garantien er selvfølgelig udløbet, men er det ikke tidligt at den fejl forekommer? Det står ikke tændt uden at blive brugt, så burde ikke skyldes det MVh.Ronni Redigeret af Bids - 08-Juli-2021 kl. 12:03 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er vandrette bjælker, så er det ikke pixelfejl. Har du mulighed for at fange det på et foto?
Redigeret af Rasmus Larsen - 08-Juli-2021 kl. 12:58 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Bids
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Rasmus.
Ja, det kan du tro. Kan dog ikke lige lure hvordan jeg kan sætte dem ind herinde? 🤔
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
For at undgå SPAM, du skal vistnok have optjent 100 point i din profil ved at lave indlæg.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Bids
Funktioner
Tak(0)
|
Det bliver vel først spam, hvis jeg bare laver en masse indlæg for at kunne vedhæfte billeder 😂🤔
|
|
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lige et hurtigt forsøg inden du sætter det helt store igang .....
(B&O har det med at leve deres eget liv ) Sluk Tvét (tag stikket ud) og fjern alt tilsluttet udstyr.... vent 5/10 min. og tænd igen. Tvét burde nu være resat (måske) Bond |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brug en ekstern billedhost og link til billederne. Jeg bruger ofte abload.de til lignende (okay, den er på tysk!) Klaus |
|
Bids
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg prøver Klaus.
Kan se at der et indlæg d.16 juni, der hedder striber på DR. Tænker det er det samme problem der er på mit 😕 Kan de supergris har et godt svar derinde. Kan det virkelig være rigtigt, når det åbenbart er et generelt problem for LG skærmene med Oled at man selv hænger på regningen for rep?
|
|
Bids
Funktioner
Tak(0)
|
Der er de der bjælker, ligner præcis det samme som det opslag med striber på DR og så er det som skærmen har delt sig i 2, kan bedst ses på det billede fra kampen igår. Der går en lodret streg ned igennem hele billedet og på den ene side er farverne lige en smule lysere 🤬
Redigeret af Bids - 08-Juli-2021 kl. 17:14 |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10430 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hende så jeg også komme gående i går Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
claus64
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Mit LG C7 fik den fejl med at skærmen var delt i en lysere og mørkere side, præcis som på dit fodboldbillede. Det er en panelfejl og panelet skal skiftes. Jeg fik dengang mit indleveret fire dage før reklamationsretten udløb. Og fik nyt panel i mit tv uden betaling. Mener jeg har læst om kunder der har banket i bordet hos LG efter reklamationsretten og også fået det ombyttet. Men det er desværre en fejl jeg har set flere der har haft Claus
|
|
Bids
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Claus.
Mange tak for svaret. Jeg må se om jeg kan finde en masse info om problemet, så jeg har lidt at skyde med ved B&O
Redigeret af Bids - 08-Juli-2021 kl. 19:09 |
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |