recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beovision Horizon og Apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beovision Horizon og Apple TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Masterbrew Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-September-2009
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Masterbrew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beovision Horizon og Apple TV
    Sendt: 02-November-2022 kl. 13:30
Hvor godt fungerer disse sammen? Jeg ser på at forny mine forældres B&O TV så de ka komme med på de nymodens streamingapps, men kan forstå at det integrerede smartTV i Horizon allerede er mere eller mindre outdated.

Spørgsmålet er hvor godt fungerer TV'et med Apple TV? 

Er der HDMI CEC osv. så den auto switcher til korrekte HDMI? Og lydregulering kan klares fra Apple TV fjernbetjening?

Jeg kan forstå der er dedikeret plads til et Apple TV "bag-i", men hvilke ATV modeller passer?

Håbet er at det hele kan styres med én fjernbetjening uden komplikationer enten smartphones og besøg i indstillinger.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2022 kl. 08:56
Alle de sorte Apple TV bokse passer.

Horizon understøtter ikke HDMI CEC. Det er først fra B&O's TV-modeller, der er baseret på LG TV. Så du bør i stedet bruge B&Os fjernbetjening og indstille dem vha. B&Os PUK-koder til også at styre Apple TV.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu