|
Berlin HT - iRule design, B&W CM serie |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
sumolounge ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2012 Sted: Berlin, Tysklan Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2012 kl. 17:46 |
Hej folkens.
Tænkte at jeg lige ville dele min hjemmebio med jer til inspiration og ligeledes ris/ros :) Så skyd endelig løs. For ca. 4 måneder siden flyttede jeg til Berlin, og besluttede at i samme omgang skulle hjemmebioen opgraderes og samtidig se pæn og stilrent ud , uden at skræmme pigerne væk :D Som multifunktionsfjernbetjening til hifi og lys, venter jeg på min iPad som bliver udstyret med iRule App'en. Her kan alt konfigureres og selve brugerfladen kan designes fra bunden af. Glæder mig til at prøve det! Er også igang med at undersøge hvordan jeg kan afkøle alt udstyret inde i møblet uden at det bliver for varmt. Har bestilt 2x 120mm blæser som er temperaturstyret. De kan forhåbentlig flytte noget luft ind og ud af møblet da min reciever bliver godt lun. Liste over mit nuværende setup: Reciever: Onkyo TX-SR876 Mediaplayer: PopcornHour A-200 2TB DVD: Yamakawa Blu Ray/Game: PS3 Projektor: Epson EH-TW3200 FullHD Lærred: Lissau California 92" - Tab Tension med motor Fronthøjtalere: Dali Blue 8008 Centerhøjtaler: Dali Blue C 1000 Baghøjtalere: Dali Blue 2002 Subwoofer: B&W ASW 10CM Hifirack: Frislev 10336 hvid med sorte stoflåger Kabler: Lindy Premium Gold HDMI, QED Reference Subwoofer kabel, Tara labs Omni højtalerkabler (alle kabler er skjult i HifiRack eller kabelbakker) Undskyld den ringe kvalitet af billederne. Mit SLR kamera er udlånt, men der kommer nye så snart jeg har fået det retur. ![]() ![]() ![]() ![]() Projektoren. Hele stuen kan mørklægges med rullegardiner, så det er muligt at se film om dagen. ![]() ![]() ![]() Og så lige et billede af mit arbejdsbord :) ![]() Redigeret af sumolounge - 02-Oktober-2012 kl. 01:02 |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser sku godt ud - tillykke med det. Har mørklægning ikke været noget af en udfordring?
|
|
![]() |
|
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Ordnung muss sein
![]() |
|
![]() |
|
sumolounge ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2012 Sted: Berlin, Tysklan Status: Offline Point: 47 |
[QUOTE=p.las]Det ser sku godt ud - tillykke med det. Har mørklægning ikke været noget af en udfordring?[/QUOTE
Tak tak, godt tilfreds efterhånden, men mere vil have mere som de fleste herinde nok ved ![]() Jo, Mørklægning kræver lidt, og jeg er stadig ikke helt færdig. Som det ses på billederne har jeg tagterrasse og store vinduer der peger lige mode lærredet. Tror jeg skal bruge et par mørklægnings gardiner ud mod køkkenet og gangen før det spiller 100%. Dali'erne har jeg bestemt også været glad for. Dog går jeg lidt med tanken om at skifte ud med B&W CM serien som Sub'en også stammer fra. Måske til efteråret. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Nydeligt og ryddeligt må man sige. Er helt misundelig, for jeg er et rodehoved.
Men hvad er det for en hvid rund tingest under lærredet?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Er det en lampe du har stående til højre på gulvet (den runde)? Hvis ja, hvor er den fra?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Det tager fandme også lang tid at få styr på kablerne. Men når det så er gjort er man godt tilfreds
![]() Hehe, den hvide runde tingest er en lampe. Super lækkert lys den giver. Har 3 stk af dem i de tre forskellige størrelser de blev lavet i hvor den på billedet er den største. Den blev købt i Idé Møbler for nogen år siden, men ved ikke om de stadig har dem. |
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Ser rigtig nydeligt ud... flot!
![]() Men hvorfor har du valgt at redigere kabelbakken under møblet ud af 6. billedet? Jeg (og sikkert andre) ville have fået mere ud af at se hvordan din kabelførring er foregået, for det er jo gjort nydeligt. Møblet er også blevet en anelse deform af din redigering.
Redigeret af Hessi - 09-April-2012 kl. 21:05 |
|
![]() |
|
Der stod et overskydende stykke kabelbakke i vejen som jeg havde overset. Så i stedet for at tage et nyt, valgte jeg blot at bortredigere det.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Ah, ok. Tror ikke det bliver nødvendigt med indmaden, blot hvordan det er ført. Jeg har nemlig selv prøvet at kombinere det mest praktiske med det mindst synlige, men troede det ville blive lidt pænere end jeg lige havde regnet med. Men som sagt.... nydeligt. Virkelig flot.
![]() Redigeret af Hessi - 09-April-2012 kl. 21:34 |
|
![]() |
|
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Stilfuldt setup :) Hvordan gør din subwoofer jobbet? Jeg går selv lidt og drømmer om sådan én bare for at matche mit setup
![]() |
|
![]() |
|
Irenicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Flot setup!
Jeg vil dog anbefale at du prøver at flytte højttalerne ud fra vægen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |