|
Berlin HT - iRule design, B&W CM serie |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |
sumolounge ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2012 Sted: Berlin, Tysklan Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så kom der lidt nyt til og synes efterhånden at det begynder at se rigtig fornuftigt ud. Må sige at jeg er glad for at skifte fra de gamle Dali 8008 - det er en KLAR forbedring. Jeg vil ikke skrive så meget andet end at jeg er på udkig efter en HTPC, højst sandsynligt en Mac Mini. Men indtil da skal de nye højtalere bare spilles til :)
Spørgsmål og kommentarer er som altid velkomne. Besluttede at jeg ville have kabler der matchede mine højtalere, så har "pyntet" dem med Kabelflex, stik og cablepants så det lige giver det sidste finish. Synes at det gule matcher godt til kevlarenhederne på højtalerne (inspiration fra avsforum). Det tog lidt tid at lave, men det er det hele værd :) Og så lige de obligatorisk billeder af lærredet i mørke. Ved stadig ikke hvorfor folk viser dette, men poster disse billeder i håb om at der er nogen af jer der kan gøre mig og andre klogere på hvad grunden til dette er? Og så lige et stemningsbillede af en af fordelene ved at bo i Tyskland. Den kører dejligt sådan en ;) //Sumolounge |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Nice - og så den sidste RIGTIGE M5 uden snyde turbo. Din stue ser også godt ud
![]() |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Baglygterne ven. Det der er V8 med øko/snyde turbo... Flot bil ellers!
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
sumolounge ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2012 Sted: Berlin, Tysklan Status: Offline Point: 47 |
Ja, det er den nye M5 med luft-puste-ting og 560hk ;)
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Fin bil - og godt at se du IKKE valgte den gamle M5 når nu du går så meget op i design. Den gamle model ligner nemligen drag-queen på en god dag.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Er så småt i gang med at designe min lille iPad remote. Her er første udkast. Skal have justeret størrelser på de forskellige knapper og udseendet på volume knapper og op/ned/venstre/højre skal også have nyt look. Der kommer feedback fra forstærkeren med informationer om volumen, input, lyd/surround mode, on/off status osv.
Layout ![]() ![]() ![]() Redigeret af sumolounge - 30-September-2012 kl. 19:28 |
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
Hvilke kabler er du startet med i dine diy ?
|
|
![]() |
|
Har brugt Sommer cable 4*4mm2 |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Hvad er det for noget remote halløjsa du har gang i ?
EDIT: Fandt det i tråden ![]() Redigeret af Hans j - 30-September-2012 kl. 20:58 |
|
![]() |
|
Her et screenshot med feedback fra forstærkeren:
![]() |
|
![]() |
|
elsaek ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 26 |
Hvad bruger du til det der remote noget noget du har lavet der.. Er det irule ?? Og hvad har du til at sende ir signal afsted til dine ting..
|
|
![]() |
|
Ja, det er til iRule som beskrevet tidligere i tråden. Har en Global Cache GC-100-12 til at sende IR, RF og Seriel kommandoer ud. Opdaterer tråden efterhånden som der sker fremskridt :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |