recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Berlin HT - iRule design, B&W CM serie
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Berlin HT - iRule design, B&W CM serie

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 13:48
Flot og gennemført! Jeg kan godt lide der er tænkt på så små detaljer som pynt på kablerne. 

Hvorfor har du valgt at sætte dit møbel på fødder i stedet for væghængt?
Til top
sumolounge Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Marts-2012
Sted: Berlin, Tysklan
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sumolounge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 17:18

Tak for de pæne ord. Er også godt tilfreds, men som de fleste ved så bliver man jo aldrig færdig :)

Som det kan ses på de tidligere billeder har møblet været vægophængt, men gipsvæggen er simpelthen ikke stærk nok til at bære +60kg. Derudover kunne lærredet ikke komme helt ned, så besluttede at købe 6 ben til møblet og derved slippe for bøvlet. Ville foretrække at det var vægmonteret, men det er et kompromis jeg må leve med :)
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 17:10
Hej.

Fed bil, fedt setup. Nu har jeg fedtet, vil du så dele dine erfaringer med iRule :-)

Virker det, er det stabilt og pengene værd. Jeg står foran en opgradering på remote delen og kigger i retning af iRule :-)

Mvh BS
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 18:23
De relæer der sidder i den GC100-12 hvad kan de bruges til?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sumolounge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 19:17
Hehe, tak tak. Er skam ret glad for irule, det er selvfølgelig en sjat penge men heldigvis fandt jeg gc 100 controlleren billigt på eBay. Der er kommet en del opdateringer siden jeg har kigget på det, bla understøttelse af retina skærm, flere states på knapperne osv. Det må jeg rode med til vinter igen :)
selve programmet er rimelig lige til, og de fleste features er let at forstå og sætte sig ind i. Det jeg synes er fedest er klart 2vejs kommunikation så man kan se hvilket lyd niveau, input, on/off, surround mode osv.
relæerne kan bruges til simple ting såsom persienner, lærred
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 20:04
Jeg står selv kun for ay skulle købe softwaren da jeg har snitfladen (nogenlunde) på plads. Så muldvarpen skal "kun" bøde de ~100$

Det springende punkt for mig er stabiliteten og så kunne jeg godt tænke mig at høre hvor lang tid der går fra du samler din rwmote (iPad) op til den kan udføre 1. Kommando.

Mvh BS
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sumolounge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 23:51
Hvis du bare benytter standard knapper og selv tilføjer kommandoer til dem, kan dette gøres på under en time. Det tager selvfølgelig længere tid hvis du selv vil lave designet som jeg eksempelvis har gjort.
Det kører rimelig stabilt. Har vist kun oplevet at jeg måtte genåbne iRule på min iPad et par gange i den tid jeg har brugt det.

Sådan ser UI'et ud på nuværende tidspunkt, men jeg ændrer det nok igen over vinteren.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2013 kl. 06:19
Jeg tænkte lidt mere på "i daglig brug" når du sidder i sofaen og samler din iPad op for lige at skifte kanal! Er der en opstartstid på nogle sekunder før du kan skifte eller kan du bare trykke løs?

Mvh BS
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sumolounge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2013 kl. 09:51
Ahh, jamen du skal selvfølgelig unlocke den først men derefter er den klar med det samme og app'en starter på 1 sekund efter den har været lukket helt ned.
der er også en setting som forhindrer ipad'en i at gå i lock screen hvor den stadig viser remoten men meget svagt. Det har jeg f.eks. slået til. Det er lækkert når man ser film og gerne vil have adgang til den med det samme.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2013 kl. 10:47
Super...... Der er næsten ingen downsides IMHO (måske prisen ;-)

Tak for at du gad dele dine erfaringer.

BS
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2013 kl. 11:23
Lækkert udstyr du har dig, og mums en fed feature med den remote?

Det vil jeg også læse lidt mere om!

Så har du jo også lige min drømmebil, der skal vel være fordele ved at bo dernede :)

Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sumolounge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2013 kl. 03:11
Bschmidt: Nej, jeg er personligt glad for den og det lækre er jo at tingene kan være totalt gemt, evt i et andet rum så længe du bare er tilsluttet det samme netværk.

iRule ved tilgengæld hvordan man tjener penge. Feks. for at kontrollere iTunes direkte fra iRule skal man bruge endnu flere penge på en addon til programmet, som koster lidt ekstra.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu