|
Berlin HT - iRule design, B&W CM serie |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey..
Har du fået rodet mere med det iRule der? Det virker ret smart! Det skal lige siges jeg ikke har ret meget forstan på dette område. Jeg forstår ikke rigtig installation af det. Vil det sige man skal klister de ir sendere fast på sine enheder? Hvordan kommer det til at se ud på et tv? Hvad bruger man rs232 stikket til? Det jeg har som skal tilsluttes er NAD356, ATV3, Sonos connect, Sonos play5 og Samsung tv, er dette muligt?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er muligt at tilslutte det hele. Pt findes der dog kun fjernkontrol af Sonos på iPad, ikke på iPhone eller Android enheder, men de er igang med at udvikle det. Det skal dog lige siges, at det er ca 3 uger siden jeg tjekkede, så ved ikke om det er blevet forbedret.
Ang. ir sendere, så er de ret så små. Du fører den op sammen med de andre kabler til dit tv, og fører den bag tv'et lige hen til der hvor ir modtageren er. Først der vipper du den over på den anden side, hvor du så klister den fast med den selvklæbende overflade. Bagpå og under tv'et kan du evt klistre kablet fat med lidt tape. Så er det en ret usynlig løsning. Men hvilket Samsung tv er det du har. Mener at både 2012 og 2012 modellerne af 7 og 8 serien har wake on lan. Så skal du faktisk slet ikke bruge ir, men bare ip control.
|
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
Okay fedt nok! Jamen det er et samsung 5505. Hvordan fungere ip control så?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg er næsten sikker på, at WOL ikke virker på 5-serien. Desværre :(
|
|
![]() |
|
Nå okay.. Ærgeligt!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |