|
Besked om skift af pære i JVC? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6231 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-August-2016 kl. 10:37 |
I aftes kom der en besked om, at jeg skal skifte pære i min JVC X35 Levetiden skulle være 4000 timer på low Den har kørt omkring 2900 timer på low Er det normalt, at levetiden for pærer er kortere? Kan man slå advarselsbeskeden fra (bestilte ny pære i dag)?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, har læst i manualen at beskeden vises automatisk efter 2900 timer Beskeden fjernes ved at trykke på Back på remoten Pæren kan være god nok Hvorfor gør de det på den måde, sgu da irriterende Men nu er den nye pære bestilt
|
|
Mikael Simpson |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det sker også i biler. Min Skoda kan køre 30.000 km mellem serviceeftersyn, men jeg får meddelelsen på infoskærmen efter 4-5000 km som svarer til 1 års kørsel. Og jeg skal på værksted for at få fjernet meddelelsen :-(
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Fik installeret den nye pære uden problemer (original pære i originalt hus) Var ellers noget bekymret for, at det skulle ved det samme som ved den originale pære i uoriginalt hus jeg købte for noget tid siden: Der kunne jeg ikke skubbe huset på plads i projektoren Nu er den helt ægte vare også over dobbelt så dyr, så det... Alt er godt
|
|
Mikael Simpson |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |