|
Besked på iPhone ægte eller fup? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er en besked med et nøgleikon til venstre er den sikkert god nok. Så kan du se om det er der, beskeden kommer fra. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Ham den anden
Bruger Oprettet: 07-November-2022 Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
Står nederst. Det er vel bare den besked du har modtaget.
|
|
NAD C3050 LE - Buchardt S400 MkII - Buchardt SUB10 - Pro-Ject Classic Evo - Pro-Ject Phono Box DS2 - Roon Nucleus One (soon) - LG C3 77" OLED - Oppo BDP-103D
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad ved jeg, har aldrig fået den før
Men alt er vist godt
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er / var den i besked-appen? Slettede du den så bare? Eller hvad...
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at læse nedenstående op for dig selv og vurder hvordan det lyder i en verden hvor folk lever af at lokke passwords ud af andre folk: 'Dit password er blevet lækket. For at læse mere, så indtast dit password.'
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror nu, at det var telefonen selv der advarede om for nemme adgangskoder i forbindelse med datalæk
Gik lidt i panik, har ændret koder nu Heldigvis var det sikkert ikke slemme hackere
|
|
Mikael Simpson |
|
Jorgen E
Junior bruger Oprettet: 14-April-2023 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fået præcis den samme her i aften. Det er en systemmeddelse/dialogboks som indikerer, den kommer fra Googles passwordadministrator og ser meget “rigtig” ud med hængelås-logo m.v.
Den kunne åbnes via fingertouch (stod der), men jeg valgte dog at trykke annullere og tjekke manuelt via password administratoren og der var ikke nogen lækager Måske noget tilsvarende dette fup: |
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Det var ikke den viste besked i de ovenstående links jeg fik
|
|
Mikael Simpson |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(1)
|
Når man har slået registrering til af kompromitterede adgangkoder til, så overvåger din iPhone dine adgangskoder og vil give dig besked hvis eń eller flere af dine adgangskoder optræder i datalækager. Jeg har fået den nogle gange, og igen her til morgen. Når jeg klikket på den så viser det sig at det faktisk er alle mine koder uden undtagelse, og det er flere 100 adgangskoder der skulle være kompromitteret. Jeg vil nu mene at alle mine koder er unikke, og at der ikke er andre som har samme/ identiske adgangskoder men man jo ikke vide det med sikkerhed. Der er bestemte steder jeg skifter adgangskoder hver måned, andre hver 3 måned og andre slet ikke. Redigeret af Potter - 29-Marts-2024 kl. 08:19 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Ham den anden
Bruger Oprettet: 07-November-2022 Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
...............
Redigeret af Ham den anden - 05-April-2024 kl. 19:05 |
|
NAD C3050 LE - Buchardt S400 MkII - Buchardt SUB10 - Pro-Ject Classic Evo - Pro-Ject Phono Box DS2 - Roon Nucleus One (soon) - LG C3 77" OLED - Oppo BDP-103D
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |