recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beskeder forsvundet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBeskeder forsvundet

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2011 kl. 09:57

Prøv at skrive til Lars eller en moderator og få en forklaring, det vil da være interesant at vide hvorfor. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2011 kl. 11:02
Ville da mene at de skrev til mig vis de mener at det link ikke høre hjemme HER ??
Nå men jeg skriver til dem !!

Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2011 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Prøv at skrive til Lars eller en moderator og få en forklaring, det vil da være interesant at vide hvorfor. 

Skrev til dem igår, men har stadig ikke hørt fra dem.
Har skrevet til dem begge 2 !!

Men jeg kan da ikke se hvad det link med det rippe-program skulle være forkert, med mindre de ved noget om dem som jeg ikke ved ??
Mener ikke det er værre end Any-dvd og clone-dvd som du linker til andet sted i dette forum og som jeg også selv har linket til, hvis der var nogen der mangler et sådan program !!!
Håber jeg får en forklaring !!!!!!!!!!Ermm

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2011 kl. 14:55

Det har du ret i, jeg og andre har omtalt de 2 produkter uden problemer. Vi må afvente en forklaring.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6661
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2011 kl. 15:11
Jeg har heller ikke fået svar - Mon ikke redaktionen er i Berlin?

Venlig hilsen
KB
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2011 kl. 15:56
Ja, jeg tror at I skal have tålmodighed med Lars og HummelmoseSmile

Når det så er sagt, så ved jeg ikke lige hvorfor en tråd skulle være slettet - med mindre det som omtales er ulovligt - her er vi meget strikse. Det skyldes at recordere.dk er ansvarlig overfor presselovgining m.v.

Men normalt vil trådstarteren også få en PM om emnet.

Desværre, jeg ville gerne kunne gøre jer klogere på spørgsmålet, men kan ikkeSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2011 kl. 17:02
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Når det så er sagt, så ved jeg ikke lige hvorfor en tråd skulle være slettet - med mindre det som omtales er ulovligt - her er vi meget strikse. Det skyldes at recordere.dk er ansvarlig overfor presselovgining m.v.

Desværre, jeg ville gerne kunne gøre jer klogere på spørgsmålet, men kan ikkeSmile

Ja det ville jeg jo også mene at jeg burde have fået (PM)
Men vil lige understrege at jeg ikke mener at have gjort noget galt !!
I øvrigt har jeg linket, fra vores lokale avis (Fyns Amts Avis) hvori det stod i lørdags under it og software !!Shocked

Men hvis det strider mod presselovgivningen så kan de jo ikke gøre andet !!
Og så må jeg jo så modtage en NÆSE for DET !!Wink

Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Point: 818
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2011 kl. 17:32
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hother.
Var den tråd, hvor du spurgte om en subwoofer, så også ulovlig, siden du slettede den, eller var det fordi svarene ikke passede dig.Confused 
   carsten
Til top
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Point: 874
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2011 kl. 21:24
Hej CCCD.

Jeg har ikke selv været involveret i modereringen af dit oprindelige indlæg, men for at aflaste Lars og Hummelmose lidt vil jeg gerne svare alligevel. - For det kunne ligeså godt have været mig, der havde modereret dit indlæg væk.

Så vidt jeg husker fik vi en "rapport" på dit indlæg fra en bruger, som mente at du henviste til et ulovligt link.
Når vi som moderatorer får sådan en henvendelse kigger vi hurtigt på linket og vurderer om det ser legalt ud eller ej - og i øvrigt om brugeren kunne tænkes at have interesse i at man bruge linket (spam / henvisningsbonus).

Recordere.dk aldrig lagt skjul på, at i grå-zonen anlægger vi en meget tøset linie. Vi sletter hellere et indlæg for meget ang. pirat-vejledninger end ét for lidt. - Derfor kan det godt tænkes, at VI sletter et link, selvom din lokale avis vælger at viderbringe det.

Vi kan selvsagt ikke kende til alle programmer derude, så vi laver også fejl. Og, indrømmet, måske har vi lavet fejl hér.

Generelt sender vi en PM, når vi sletter brugeres indlæg. Hvis du ikke har fået en PM, så kan du roligt regne med, at du i hvert fald ikke er på vej til at få en advarsel eller udelukkelse.
Med mindre du brager gennem vores retningslinier med noget helt tåbeligt, så får du aldrig en udelukkelse uden at få en advarsel først.

Jeg håber, at det er svar nok.

...Ole

Moderator, recordere.dk
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2011 kl. 22:16
Jo fint nok, OLE
Jeg respekter fuldt-ud jeres beslutning hvis jeg har overtrådt jeres retningsliner da det absolut IKKE har været min mening ! 

Til top
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Point: 874
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2011 kl. 22:30
Oprindeligt skrevet af cccd cccd skrev:

Jo fint nok, OLE
Jeg respekter fuldt-ud jeres beslutning hvis jeg har overtrådt jeres retningsliner da det absolut IKKE har været min mening ! 

Det ved vi godt at det ikke var... Smile

...Ole
Moderator, recordere.dk
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Point: 818
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2011 kl. 22:55
Så fik du din dåb Ole. Det er ligesom når dronningen er udenlands, og kronprinsen må tage over for at regere landet. LOL 
  carsten
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu