recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beskeder på nettet.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beskeder på nettet.

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beskeder på nettet.
    Sendt: 18-Januar-2023 kl. 11:19

Hvordan får man "Beskeder på nettet" til at åbne i sit eget vindue, så det virker som om det er et program man åbner og ikke en browserfane, der åbner sammen med eventuelle andre åbne browserfaner? Jeg lavede en genvej, som jeg har lagt ind på proceslinie.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2023 kl. 07:26
Jeg synes bare at før computeren blev nulstillet, at "Beskeder på nettet" virkede mere som sit eget program, der åbnede for sig selv. Men det kan godt være jeg husker forkert. Har indtil videre og måske permanent løst det ved at køre "Beskeder på nettet" på Internet Explorer med en favorit på favoritlinie og alt andet på Google Chrome som jeg plejer.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2023 kl. 08:53
Jeg er slet ikke med. Hvad er det helt præcist det du kalder "Beskeder på nettet"? Det har jeg aldrig hørt om.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2023 kl. 09:07
Det er at man forbinder sin mobiltelefon til computeren, sådan at sms beskeder kommer op på computeren. Dvs. man kan se, slette, skrive sms osv. på computeren i stedet for på mobilen. Dette synes jeg er smart, fordi jeg sidder alligevel foran computeren det meste af dagen og det er nemmere at skrive sms på tastatur end på mobilen. Plus det kan også være nemmere at slette beskeder, gemme billeder fra beskeder på computeren osv.



Redigeret af Thorvald - 02-Februar-2023 kl. 09:10
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2023 kl. 09:30
Så blev jeg så klog Smileyer. Ved du om der findes en tilsvarende app til iPhone?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2023 kl. 10:33
Nej, det ved jeg ikke rigtigt. Måske kommer det også an på om din computer er en Windows eller en Mac. Se evt. følgende par links:


Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2023 kl. 11:02
Jeg har allerede mulighed for at læse sms'er på min pc, men kunne også godt tænke mig at kunne sende dem. Det ser dog ikke ud til at det er så nemt med en iPhone. Typisk Apple med deres lukkede systemOuch.

Flemming


Redigeret af fltk - 02-Februar-2023 kl. 11:02
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2023 kl. 11:13
Ja, det virker ret typisk Apple...  Wink
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2023 kl. 19:17
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2023 kl. 11:50
Typisk Apple med deres lukkede system”

Synes I det er mærkeligt at Apple gerne vil have at I køber en Mac? Der er iMessage/sms selvfølgelig fuldstændig integreret
/zemo/
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2023 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

Synes I det er mærkeligt at Apple gerne vil have at I køber en Mac? Der er iMessage/sms selvfølgelig fuldstændig integreret

Næ, men dit svar løser jo ikke problemet med det lukkede system, så sms ikke kan synces med en Windows-PC.
Det svarer jo til, at Google skulle forlange, at man køber en Chromebook for at mobil og PC kunne synces.
Det gør de netop ikke.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2023 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hvordan får man "Beskeder på nettet" til at åbne i sit eget vindue, så det virker som om det er et program man åbner og ikke en browserfane, der åbner sammen med eventuelle andre åbne browserfaner? Jeg lavede en genvej, som jeg har lagt ind på proceslinie.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu