recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beskyttelse til Oneplus 5T (Glas)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beskyttelse til Oneplus 5T (Glas)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beskyttelse til Oneplus 5T (Glas)
    Sendt: 14-September-2018 kl. 09:45
Hej alle.

Min kone har præsteret at smadre 2 x beskyttelses glas fra "Oneplus" til sin Oneplus 5T.

Panzer glass laver ikke til 5T.

Har i nogen der kan anbefales? Jeg har tænkt mig at betale mig fra at få det sat på i Yousee butikken da jeg ikke er god til det :D

/Daniel og tak
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2018 kl. 14:23
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2018 kl. 14:56
hej 

jeg har prøvet forskellige billigere version men hver gang ender jeg med deres eget. det spiller MAXBig smile


\Søren
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu