|
beslag til højtalere |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen, hvis de er i samme position og gjort godt fast.
Hvis du har trægulve og murstensvægge kan de måske sætte en lille anelse mere vibration i gulvet, men det er virkelig ikke nogen stor forskel, med mindre man har meget gyngende gulve.
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Har du evt. Overvejet om det er muligt at montere dem i loftet? Du skriver ellers bare, hvis jeg kan hjælpe med noget:-) |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
Har slet ikke overvejet loftet men tror ikke dette er en mulighed.
Har lige læst i manualen til højtalerne at de helst skal vinkles mod lytteposition og helst placeres i ørehøjde. Så hvis de skal hænge på væggen skal det være med mulighed for at vinkle dem. Jeg tror jeg starter med standere til både fronter og baghøjtalere og ser hvordan det går:) |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Er det fordi at du skal have atmos?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19567 |
Jeg ville nok nappe disse
https://www.hifiklubben.dk/tilbehor/hojttalertilbehor/vm-acoustics-w0.5-vagbeslag-til-hojttaler/ Klaus |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
Jeps. Har lige nu 7.1.2 og om kort tid 7.1.4:)
Men pga den dør jeg har på min bagvæg har jeg ikke mulighed for at montere højtalere direkte på den væg. Så baghøjtalere skal enten være på en stander eller hænge på sidevæggene bag lytteposition og vinkles mod denne. |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Aha yes, så giver det god mening. Så skal du ikke have baghøjttalerne op under loftet, så skal de være i øre højde. Det var bare mig som troede at, du ikke havde atmos:-)
Jeg er en af de få som ikke er på atmos vognen:-) Jeg får nemlig monteret mine s150t under loftet og vinklet ned imod lyttepositionen:-) |
|
![]() |
|
Arh jamen nu gjorde jeg heller ikke opmærksom på det, det kan jeg godt se havde gjort det lidt nemmere ar hjælpe hvis jeg havde oplyst det:)
Glæder mig til jeg får koblet højtalerne til i løbet af ugen. Atmos virker godt nok til at være fedt:) |
|
7.2.4 atmosbio
|
![]() |
|
Haha fedt, det er godt at glæde sig:-)
Jeg glæder mig også til at få gang i min bio, men det kommer stille og roligt tættere på målet:-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |