recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beslag til Pioneer 427xa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBeslag til Pioneer 427xa

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jenscc Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Emne: Beslag til Pioneer 427xa
    Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 10:15

Hej,

Jeg får forhåbentlig min 427xa imorgen fra laptops.dk, men der følger jo ikke beslag med til montering på væggen.

Er der nogen som ved hvilken vesa standard 427 bruger (hvis den altså understøtter denne). Og er der nogen som ved hvor man kan købe et vægbeslag til montering (bare et flat beslag som kommer tæt på væggen og der stadigvæk er plads til kabler - og hvor der er luft nok til køling etc)

Så vidt jeg ved kan BT 8422 bruges, men det koster knap 1000, og det syntes jeg er en smule dyrt for pladejern med huller i. Så har i nogle erfaringer hvad er godt og billigt?

På forhånd tak,

Jens

Til top
Claus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2004
Point: 187
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 10:26
Jeg har købt et beslag i Aldi til kr. 180,- og det virker godt.

Sandsynligvis har Aldi det nok ikke længere, da det er et par måneder siden jeg købte det. Men jeg har set det samme beslag i annoncer fra Silvan og tror nok de sælger det til ca. kr. 300,00.
Til top
jenscc Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 11:23

Hej Claus,

Tak for svaret. Jeg vil prøve at checke Silvan ud. Det virker underligt det her marked - lidt om priserne på bælter,slips m.m - hvor der er tale om sindsyg høj fortjeneste.

Jens

Til top
jenscc Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 19:14

Silvan har i denne uge et beslag på tilbud til 499.- som kan bære op til 75kg. Det købte jeg så, og det tror jeg kommer til at spille ok.

Jens

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu