Det drejer sig om Samsungs: PS50C685 og LE46C755.
Efter at have kigget længe på Samsungs PS50C685 til godt 7000,- hos komplett.dk og læst en masse godt om dette tv, har jeg været lige ved at klikke køb her til aften.
Efter lidt "tilfældig" søgen på hifipriser.dk, ramte jeg et andet Samsung tv, nemlig: LE46C755 til kun 600,- mere end, plasmaet. - Nu kan jeg virkelig ikke bestemme mig!?
Som sagt koster 755'eren kun 600,- mere end 685'eren.. kan det betale sig (/er det bedre)?
Jeg har haft et 46" Sharp LCD tv i godt 2½ år, som ser knald godt ud, men nu trænger det til at blive skiftet ud - da jeg er helt vild med 3D og har haft det på en CRT projektor et par år tilbage..
Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogen danske anmeldelser af 755'eren, så derfor spørger jeg lige jer til råds.
Hvilket tv giver bedst farvegengivelse, sort/hvid-kontrast og hvilket tv har den flotteste 3D-effekt?
Jeg kommer stort set kun til at bruge det med min ps3.. dvs 2-/3D gaming og film.
Kom gerne med en masse begrundelser for hvorfor plasmaet er bedre end lcd'et og omvendt.