|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
kæfert ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-December-2006 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Det ser ud som om du skal bruge det her kabel: http://www.av-connection.dk/?PGr=309&SPage=VGA-XGA_Kable r Men jeg ved intet om det, så det er bare et gæt. |
||
![]() |
||
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
|
jeg fik nok anbefalet noget der ikke kan gå, det såkaldte vga til component. Det skal dog lige siges at man faktisk godt kan forbinde en pc med et componet kabel til TV i nogle tilfælde, men grafikkortet skal nok understøtte muligheden. Feks. er der til et asus motherboard med 6150 grafikkort, en port der har component og s-video ud.
En mulighed der må kunne lade sig gøre, er at forbinde med et s-video kabel. Du har jo s-video ind på dit TV. Har du derfor s-video udgang på din pc er der altså ikke noget i vejen for at det fungerer. Hvis du har en sådan port, virker det. Hvordan er s-video? Ja, det er ret godt i nogle tilfælde, faktisk rigtig godt, i andre knap så godt, særlig sammenlignet med andre løsninger. Kablet skal være af god kvalitet. Der skal så separat trækkes lyd. |
||
![]() |
||
dtm_67 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Gættet er forkert. Der er BNC-stik på. Pågaældende forhandler har ikke det relevante kabel. |
||
![]() |
||
dtm_67 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
S-video fra en pc til en fladskærm ligner Redigeret af dtm_67 - 06-April-2007 kl. 13:21 |
||
![]() |
||
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
|
Vil helst heller ikke køre pcen over s-video, selvom det i nogle tilfælde kan fint, men ikke som sagt til tekst. (små ting). osv. Men dtm_67: kan du ikke sende mig et link, hvor jeg kan se det kabel jeg skal bruge som et billede. evt forhandler.?
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Prøv dog at læse det. Der gennemgås flere metoder.
Du kunne jo ringe til dem og spørge hvem der forhandler det - de må jo vide det. Jeg må indrømme jeg er blevet temmelig træt af at forsøge at hjælpe, når du ikke læser hvad jeg skriver og ikke ser på de links jeg giver. Det kan jo blive ved uendeligt på den måde. Al den info du har brug for findes nu i tråden. Du skal bare se bort fra indlæg der ikke er skrevet af mig eller Hygom.
|
||
![]() |
||
kæfert ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-December-2006 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Hvis du stadig ikke har fundet en forhandler til kablet, har jeg lige set det hos getmore.dk http://getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=LCA5 311&GroupGuid=9900&SelectedGroup=9900 (Denne her gang skulle det være det rigtige kabel |
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
|
Ja det er det samme kabel dtm_67 linkede til på første side (bare hos proshop). Hverken hos proshop eller getmore står der nogen steder noget om længden på dette kabel. ![]() Netop længden er da ret væsentligt ved køb af kabler (og selvfølgelig at få købt den rette type). Mvh Michael |
||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||
![]() |
||
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
|
Tak for hjælpen. Ja det er netop det kabel dtm_67 også linkede til. Men synes det er lidt dyrt. |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
|
Så vidt jeg kan se må du kunne anvende enten kabel nr 10-041 eller 10-042 fra AV-Connection sammen med 5 stk nr 06-027 (BNC -> RCA adaptor) hvis du har plads nok bagved TV'et Mvh JørgenT |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok. Men kan ikke finde de der adaptor man skal sætte på.?? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har fundet dem. Men Jørgen T hvor meget tror du ca de fylder bag tvet.?? Kan ikke se hvorfor de ikker monteret på, eller et kabel, hvor det er lavet i et, så man skal til, at sætte disse på.!! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |