Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Maggerholm
Guld medlem
Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
|
Sendt: 23-April-2007 kl. 11:59 |
superkdx skrev:
Har fundet dem.
Men Jørgen T hvor meget tror du ca de fylder bag tvet.?? Kan ikke se hvorfor de ikker monteret på, eller et kabel, hvor det er lavet i et, så man skal til, at sætte disse på.!! |
Kablet "lavet i et" er jo blevet foreslået to gange nu. Det synes du var for dyrt (det er nu ikke så galt sammenlignet med så mange andre kabler, selvfølgelig afhængig af om du kan bruge den længde, som så ikek er opgivet). Jørgen T foreslår så en alternativ løsning (nu hvor den "nemme" var for dyr), og nu er det så heller ikke godt nok. Du har fået både den nemme/"dyre" løsning, og den billige/småbesværlige/upraktiske løsning. Så må det vel være op til dig at tage beslutningen. I dette tilfælde kan man tilsyneladende ikke få i både pose og i sæk. Valget er dit.  Mvh Michael
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
 |
superkdx
Guld medlem
Oprettet: 29-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1069
|
Sendt: 23-April-2007 kl. 14:50 |
Maggerholm skrev:
superkdx skrev:
Har fundet dem.
Men Jørgen T hvor meget tror du ca de fylder bag tvet.?? Kan ikke se hvorfor de ikker monteret på, eller et kabel, hvor det er lavet i et, så man skal til, at sætte disse på.!!
|
Kablet "lavet i et" er jo blevet foreslået to gange nu. Det synes du var for dyrt (det er nu ikke så galt sammenlignet med så mange andre kabler, selvfølgelig afhængig af om du kan bruge den længde, som så ikek er opgivet).
Jørgen T foreslår så en alternativ løsning (nu hvor den "nemme" var for dyr), og nu er det så heller ikke godt nok.
Du har fået både den nemme/"dyre" løsning, og den billige/småbesværlige/upraktiske løsning. Så må det vel være op til dig at tage beslutningen.
I dette tilfælde kan man tilsyneladende ikke få i både pose og i sæk. Valget er dit. 
Mvh Michael
|
Hej.
Vidste ikke, at det dyre kabel, var et kabel, hvor det hele var samlet i et. Og man Skal jo gå til, hvad ens pengepung kan klare.
Og har aldrig udtalt mig om, at den nemme løsning ikke var god nok. Den var besværlig, men kan godt være den ikke er det alligevel.
Mit spørgsmål, var bare, hvor meget stikket ca ville fylde om bagved tvet, da mit tv kun hænger ca 5cm fra væggen.??
|
 |
Maggerholm
Guld medlem
Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
|
Sendt: 23-April-2007 kl. 15:15 |
superkdx skrev:
Hej.
Vidste ikke, at det dyre kabel, var et kabel, hvor det hele var samlet i et. Og man Skal jo gå til, hvad ens pengepung kan klare.
Og har aldrig udtalt mig om, at den nemme løsning ikke var god nok. Den var besværlig, men kan godt være den ikke er det alligevel.
Mit spørgsmål, var bare, hvor meget stikket ca ville fylde om bagved tvet, da mit tv kun hænger ca 5cm fra væggen.?? |
Tror ikke du har plads så (hvis stikkene peger direkte ind i væggen). Jeg ville kontakte Getmore eller proshop for at finde ud af længden på deres kabel (det har VGA, D-sub 15 pin i den ene ende og 5 stk RCA phono stik i den anden ende, endda produceret af Philips, så det er jo næsten en garanti i sig selv, at det er det rette). Passer længden, så må det være løsningen. Mvh Michael
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
 |
superkdx
Guld medlem
Oprettet: 29-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1069
|
Sendt: 23-April-2007 kl. 17:42 |
Nej tror jeg heller ikke desværre.
Men har bestilt kablerne, og håber på det bedste.
Ellers køber jeg det andet kabel. Og så vil jeg kontakte Proshop og Getmore.
|
 |