recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bestille fra TheHut.com
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBestille fra TheHut.com

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MC_Disko Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 651
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2008 kl. 15:36

Oprindeligt skrevet af Nikodk Nikodk skrev:

øv tilsyneladende virker rabatkoden ikke længere - alle reklamer derom er også fjernet.

havde ellers lige fundet lidt lækkert...

Hmm det lader til at tilbudet kun galdt til middag idag fredag - var ellers 100% sikker på at jeg havde set på deres hjemmeside, at tilbudet kørte til kl 12PM = midnat...

det var os til 12PM.. har de åbenbart ændret, der var nok for mange som så deres "gode" tilbud der

Oprindeligt skrevet af unitedfan unitedfan skrev:

Nogen der ved hvor TheHut sender fra? Jeg går ud fra at de sender fra England, men da jeg fik mit FIFA blev det sendt fra Budapest. I øvrigt synes jeg at leveringen var lidt for langsom, men det var sikkert fordi at spillet blev sendt fra Budapest...

de film jeg har haft bestilt fra thehut.com er blevet sendt fra kanarie øerne. (samme ø film fra dvd.co.uk sendte fra) sidst ventede jeg 8 dage på en film, og venter igen på en film, blev sendt i tirsdags (som sidste gang) så den har jeg nok os først onsdag  lidt dårligt, da jeg modtog fra dvd.co.uk fik jeg dem på ca 3-4 dage

Til top
staack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2007
Sted: Denmark
Point: 707
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2008 kl. 16:11
Jeg har bestilt 10 gange fra TheHut og 10 gange fra Dvd.co.uk, alle er blevet leveret inden 3-4 dage...
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2008 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af Nikodk Nikodk skrev:

hvordan var det med tolden fra TheHut?

hvis du er uheldig, kan du godt komme til at betale told.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
frimann85 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2007
Point: 168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2009 kl. 11:11

Var heller ikke for hurtigere med leveringen af Fifa.. Men det kom dog. Bare irriterende at vente EFTER release dato når man havde regnet med at få det 1-2 dage senere ;)

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu