recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bestilling af TVIX Box M-6500A fra USA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBestilling af TVIX Box M-6500A fra USA

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
[KaptajneN] Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juli-2006
Status: Offline
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Emne: Bestilling af TVIX Box M-6500A fra USA
    Sendt: 01-Maj-2008 kl. 20:37
Har set mig lun på en TVIX Box M-6500A. Den billigste pris jeg har fundet i dk er 2999kr fra komplett.dk, hvilket jeg synes er lidt dyrt.
Jeg har derfor luret lidt på at købe den hjem fra USA (http://www.tvixbox.com/product_details.php?product_id=23), her står den i 399$(ca. 1900kr). Hvis jeg bestiller fra USA og den ryger i tolden, hvad kan jeg så regne med at komme af med ekstra?
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2008 kl. 20:45

http://cyberzed.dk/told.html

ca. 2775.26 kr. og det er eksl. fragt som skal regner med

Til top
[KaptajneN] Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juli-2006
Status: Offline
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2008 kl. 20:57
Takker. Kan se at deres kurs på $ ikke er helt opdateret. Men chancen for at den ryger i tolden er vel rimelig stor? Kan bare ikke finde den billigere end omkring de 3000kr i EU
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2008 kl. 10:57

Oprindeligt skrevet af [KaptajneN [KaptajneN skrev:

]Takker. Kan se at deres kurs på $ ikke er helt opdateret. Men chancen for at den ryger i tolden er vel rimelig stor? Kan bare ikke finde den billigere end omkring de 3000kr i EU

Du kan være meget sikker på at den bliver snuppet. Jeg har selv lidt fået tilsendt 2 stk Istar Mini - begge blev snuppet - og tolderne havde enda på trods at at de var rigtigt deklareret med værdi etc åbnet begge pakker og haft alt indhold ude.

Min kollega som også købte en skal også betale told - Her kunne tolderne på trods af de medfølgende papirer ikke finde ud af hvor meget told han skal betale, så han skal sende kopier af faktura mm. til dem.

Hvis forskellen er under 200,- så ville jeg bestemt købe den hos Komplett.dk - så har du dansk garanti og slipper for alt det bøvl med tolden.

Nu var jeg på posthuset alligevel og så pakkerne lå til mig, så jeg fik den udleveret uden postanmeldelsen. 5 dage efter jeg havde hentet dem kom den første postanmeldelse - den anden er ikke kommet endnu og i dag er det en uge siden jeg hentede dem.

Tolden/Postvæsenet er forfærdeligt upålidelige og langsomme.

 



Redigeret af hedberg - 02-Maj-2008 kl. 10:58
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2008 kl. 12:50
Det er nu ikke alt de snupper. Har lige fået tilsendt en Wiimote + nunchuck fra Hong kong. Kostede mig kr. 292,- men teksten på deklarationen var nu også "Plastic case"

Redigeret af kim.t - 02-Maj-2008 kl. 13:49
Til top
KissmeTiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2008 kl. 14:33

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Det er nu ikke alt de snupper. Har lige fået tilsendt en Wiimote + nunchuck fra Hong kong. Kostede mig kr. 292,- men teksten på deklarationen var nu også "Plastic case"

Min Istar mini 1.3 sneg sig også igennem

Panta rei
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu