|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
prebengh ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 08-September-2008 kl. 18:23 |
Jeg havde meldt mig til hos DVDStrax så jeg ville få en mail, når "I am legend" kom på lager.
Det gjorde den så i dag, så jeg bestilte den med det samme (åbenbart hos PlayX i Norge), ovenikøbet stod prisen til 149 kr! Fra jeg trykker på bestil, til jeg får den samlede pris (ca 1 minut), stiger varen fra 149 kr til 224 kr + forsendelse 29 kr + moms 25% = 316 kr Nu har jeg afbestil varen igen, men er det normalt hos DVDStrax at det foregår på denne måde, for så skal jeg da ikke handle der! |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Har jeg aldrig været udsat for, at man så ikke altid kan regne med leverance fra dem, er så anden sag. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det må være en fejl at den har stået til 149 kr. Prisen i øjeblikket er 179,- . Og for en md siden var den 159,- http://www.dvdstrax.dk/index.php?SCREEN=item&item=163289 &department=&Group=31&Sector=0 |
|
![]() |
|
prebengh ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Nu har jeg lige prøvet igen på denne link:
http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=163289 |
|
![]() |
|
![]() |
Og ja, når man trykker på linken nu, er prisen pludselig 224 kr, men jeg har gemt screenprint, der viser 149,- så jeg er sikker på at prisen ved bestilling var 149,-
Meget underligt........ |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Prisen ændre sig når du logger ind med en adresse hvor du har valgt Danmark som land.
Grunden til prisen kommer op på kr. 316,- er måske fordi de tager sig af momsafregning/fortoldning, husk Norge er ikke med i EU. |
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Jeg bestilte 3 film til kr. 577,-
Da jeg så havde klikket på bestil var prisen en hel anden, nemlig kr. 1084,- Heldigvis havde jeg bestilt dem som en bankoverførsel, så varen bliver først sendt, når jeg betaler. En fælde må man vist sige. Moms, EU eller hvad det måtte være. Jeg finder et andet sted at handle. ![]() Hilsen Ole |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
Jeg forstår ikke det i har været ude for. Har selv bestilt nogle Blu Rays hos Zaylor.no, som er en del af dvdstrax.dk. Priserne var ok, selv i norske kroner og selvfølgelig endnu bedre når jeg regner ud hvad det er i danske kroner. Jeg har lige tjekket min ordre og de priser der stod, er også det jeg har betalt for varen, så mon ikke i bare har været uheldige? t.o. så er det Ironman, Blade Runner, Dark Knight og Indiana Jones jeg har bestilt til priser på 179 og 189 norske kroner Jørn |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
i stedet for den norske udgave, hvorfor køber i ikke bare hos den danske udgave. dvdstrax.dk? det er da nemmest.
Redigeret af flemming larsen - 10-Oktober-2008 kl. 08:32 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Mht dvdstrax.dk , der har jeg også bestilt nogle BD film fra , og de har også et stort udvalg og en ret overskuelig hjemmeside . Det største problem er at hvis man bestiller x-antal film , også nogle til senere release , så bliver hele beløbet trukket selvom de kun sender fex 1 film og 5 i restordre . Jeg har skrevet til dem og fik det svar at det ville blive ændret i løbet af oktober måned , så der kun ville blive trukket for de film der blev afsendt . Jeg mangler stadig at modtage The Deer Hunter , Bucket list og Shooter men pengene blev trukket d 18-9... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
jeg fik en dellevering fra strax, i sidste uge. og der blev kun trukket for den ene. så det kan være de har fået det til at virke. eller også er der forskel på folk. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det kunne være rart hvis det var tilfældet. Og ja, der er forskel på folk - heldigvis |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |