recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bestilling hos DVDStrax
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBestilling hos DVDStrax

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
prebengh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Bestilling hos DVDStrax
    Sendt: 08-September-2008 kl. 18:23
Jeg havde meldt mig til hos DVDStrax så jeg ville få en mail, når "I am legend" kom på lager.
Det gjorde den så i dag, så jeg bestilte den med det samme (åbenbart hos PlayX i Norge), ovenikøbet stod prisen til 149 kr!
Fra jeg trykker på bestil, til jeg får den samlede pris (ca 1 minut), stiger varen fra 149 kr til 224 kr + forsendelse 29 kr + moms 25% = 316 kr
Nu har jeg afbestil varen igen, men er det normalt hos DVDStrax at det foregår på denne måde, for så skal jeg da ikke handle der!

Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2008 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af prebengh prebengh skrev:

Jeg havde meldt mig til hos DVDStrax så jeg ville få en mail, når "I am legend" kom på lager.
Det gjorde den så i dag, så jeg bestilte den med det samme (åbenbart hos PlayX i Norge), ovenikøbet stod prisen til 149 kr!
Fra jeg trykker på bestil, til jeg får den samlede pris (ca 1 minut), stiger varen fra 149 kr til 224 kr + forsendelse 29 kr + moms 25% = 316 kr
Nu har jeg afbestil varen igen, men er det normalt hos DVDStrax at det foregår på denne måde, for så skal jeg da ikke handle der!

Har jeg aldrig været udsat for, at man så ikke altid kan regne med leverance fra dem, er så anden sag.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2008 kl. 21:20

Det må være en fejl at den har stået til 149 kr. Prisen i øjeblikket er 179,- . Og for en md siden var den 159,-

http://www.dvdstrax.dk/index.php?SCREEN=item&item=163289 &department=&Group=31&Sector=0

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 23:03
Nu har jeg lige prøvet igen på denne link:
http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=163289

Det undelige er at Bluray'en (I am legend) står til 149,- + porto 39,- = 184,-
når man afgiver ordre, men når opkrævning kommer til forudbetaling
er beløbet pludseligt blevet til 316 kr
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 23:06
Og ja, når man trykker på linken nu, er prisen pludselig 224 kr, men jeg har gemt screenprint, der viser 149,- så jeg er sikker på at prisen ved bestilling var 149,-
Meget underligt........
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 23:45
Prisen ændre sig når du logger ind med en adresse hvor du har valgt Danmark som land.

Grunden til prisen kommer op på kr. 316,- er måske fordi de tager sig af momsafregning/fortoldning, husk Norge er ikke med i EU.
Til top
kokkeole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Point: 852
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2008 kl. 22:19
Jeg bestilte 3 film til kr. 577,-
Da jeg så havde klikket på bestil var prisen en hel anden, nemlig kr. 1084,-
Heldigvis havde jeg bestilt dem som en bankoverførsel, så varen bliver først sendt, når jeg betaler.
En fælde må man vist sige.
Moms, EU eller hvad det måtte være.
Jeg finder et andet sted at handle.
Hilsen Ole
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126
Til top
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2006
Point: 501
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2008 kl. 07:59

Jeg forstår ikke det i har været ude for. Har selv bestilt nogle Blu Rays hos Zaylor.no, som er en del af dvdstrax.dk. Priserne var ok, selv i norske kroner og selvfølgelig endnu bedre når jeg regner ud hvad det er i danske kroner.

Jeg har lige tjekket min ordre og de priser der stod, er også det jeg har betalt for varen, så mon ikke i bare har været uheldige?

t.o. så er det Ironman, Blade Runner, Dark Knight og Indiana Jones jeg har bestilt til priser på 179 og 189 norske kroner

Jørn

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2008 kl. 08:32
i stedet for den norske udgave, hvorfor køber i ikke bare hos den danske udgave. dvdstrax.dk? det er da nemmest.

Redigeret af flemming larsen - 10-Oktober-2008 kl. 08:32
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2008 kl. 10:01

Mht dvdstrax.dk , der har jeg også bestilt nogle BD film fra , og de har også et stort udvalg og en ret overskuelig hjemmeside . Det største problem er at hvis man bestiller x-antal film , også nogle til senere release , så bliver hele beløbet trukket selvom de kun sender fex 1 film og 5 i restordre . Jeg har skrevet til dem og fik det svar at det ville blive ændret i løbet af oktober måned , så der kun ville blive trukket for de film der blev afsendt . Jeg mangler stadig at modtage The Deer Hunter , Bucket list og Shooter men pengene blev trukket d 18-9...

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2008 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Mht dvdstrax.dk , der har jeg også bestilt nogle BD film fra , og de har også et stort udvalg og en ret overskuelig hjemmeside . Det største problem er at hvis man bestiller x-antal film , også nogle til senere release , så bliver hele beløbet trukket selvom de kun sender fex 1 film og 5 i restordre . Jeg har skrevet til dem og fik det svar at det ville blive ændret i løbet af oktober måned , så der kun ville blive trukket for de film der blev afsendt . Jeg mangler stadig at modtage The Deer Hunter , Bucket list og Shooter men pengene blev trukket d 18-9...

MVH

jeg fik en dellevering fra strax, i sidste uge. og der blev kun trukket for den ene. så det kan være de har fået det til at virke.

eller også er der forskel på folk.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2008 kl. 13:09
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

jeg fik en dellevering fra strax, i sidste uge. og der blev kun trukket for den ene. så det kan være de har fået det til at virke.

eller også er der forskel på folk.

Det kunne være rart hvis det var tilfældet. Og ja, der er forskel på folk - heldigvis

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu