|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Thomas_R ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
![]() Sendt: 01-Juni-2010 kl. 10:20 |
|
Kan ikke få armene ned.. Sidder og laver en bestilling på pana´s v20 50" hos NB Radio i Roskilde... går under 2 timer så har jeg dem i røret... Det kan leveres i dag omkring middag.. Det var da vist noget af en service =) =)
|
||
![]() |
||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Super service
![]() |
||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||
![]() |
||
Thomas_R ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
![]() |
|
Så håber jeg at billedkvaliteten er den samme eller tæt på VT20.
Man skal tage nogle chancer her i livet ikk
![]() |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|
Jeg afventer også et, men de har det først på mandag
![]() |
||
![]() |
||
GardenSnake ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
|
Tillykke med det. Jeg modtog 42" V20, i går aftes, som jeg skal til at koble til nu! :D Håber også at billedkvaliteten er i top. Designet er jeg ihvertfald blevet overrasket over. Ganske pænt.
![]() |
||
![]() |
||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Jer med panasonic V20 kan i tage nogle billeder af den?
Jeg kunne godt tænke mig at se dens grå/sølv ramme |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
axelrodi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 100 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak - jeg kom af med 14.968 det var inkl. levering.
|
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Tillykke... Glæder mig til at læse en brugeranmeldelse
![]() |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Super
![]() |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Aften - har fået sat skærmen op og også taget billeder... de fylder dog mere en 300 KB som vist er grænsen her - så den ville ikke lade mig uploade dem... nogen der har et sted hvor jeg kan og så linke til dem bagefter ?
Kan sige at skærmen er lydløs - du skal helt om bag ved for overhovedet at fornemme "elektrisk" støj. Tvivler meget på at nogen ville kunne høre det selvom du stod lige foran... Nu er vi 7 der har stået meget tæt foran - ingen hørte noget... Der er blæsere i - men hører heller ikke disse.
Kunne indstille det efter Rasmus'es "opskrift for Vt20 - da stort set de samme indstillinger er tilgængelige. DRHD stårt bare flot.
Jeg synes skærmen er flot - og det grålige titanium look er jeg meget glad for. Fik den på mit trådløse net på 1 minut - satte den medfølgende dongle i og skulle nærmest bare indtaste koden til mit net... Var lige hurtigt på nettet og brugte bl.a. youtube... noget bedre kvalitet en fx. PS3..
Retention har jeg ikke bemærket endnu - og jeg har kigget meget efter det.
Satte min PS3 til og spille Uncharted 3.. nøøøj det var jo en helt anden oplevelse... anede ikke at hovedpersonen havde lidt skægstubbe... meget meget flot i detaljer...
Satte min viasat godkendte gammel reciver til - og ud af "boksen" var jeg ikke imponeret i THX mode... det hjalp en stor del efter jeg brugte profesionel1 og rasmuses indstillinger... meget behageligt at se på.
Lyden - absolut godkendt for en fladskærm... men forvent ikke mirakler... Skal ikke ha for meget bas på og rimelig lydstyrke - så snakker vi "pap"... men med måde er den faktisk ok.
Har ikke nået så meget mere indtil nu...
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |