|
Besynderlig navngivning Ny iPad |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2012 kl. 21:09 |
Jeg købte en ny iPad for 14 måneder siden, men jeg var for hurtig. Der kom en ny iPad en måned senere. Jeg overvejede at sælge min næsten nye iPad og købe en ny iPad 2. Men jeg ville hellere vente et år og købe den nye iPad. Den kom så i dag, denne nye Ny iPad. Men heldigvis kan man også købe en ny iPad 2, billigere end en Ny iPad.
Arrrrgh, er der en Dansklærer til stede? ![]() Redigeret af Jwin - 07-Marts-2012 kl. 23:30 |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det en spritkontrol? En tekst som kun kan forstås af folk der er ædru? ;-)
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
Spørg Apple. Det er ikke mig der har fundet på at navngive den "The new iPad". Aldeles tåbeligt navn. Hvad skal vi kalde den om et år? Redigeret af Jwin - 07-Marts-2012 kl. 23:12 |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
Om et år hedder den bare iPad (det er også selve produktnavnet på den nye i dag). En MacBook Pro hedder heller ikke MacBook Pro 14 eller noget i den stil.
Det kan så give et hint om at der aldrig kommer en iPhone 5, men bare en iPhone. |
|
![]() |
|
Esben T ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
iPhone 5 ér kommet, bare under et andet navn............ Men ja, jeg tror også at de skfiter også som de allerede gør med deres Macs og iPods - og så måske noget iPad mini af en art senerehen.
Redigeret af Esben T - 08-Marts-2012 kl. 00:04 |
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
I daglig tale er der vel ingen der siger Ipad 2, men derimod bare ipad... Så er det vel fuldstændig ligegyldigt hvad den hedder...
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Mod iPad 2 hedder "Hugo" men det er fordi det er pga. spillet Hugo (hallooo hvor skal vi hen du?) at jeg vandt den af en kammerat i et væddemål ;)
Edit: Mod = Min Redigeret af ladiesman217 - 10-Marts-2012 kl. 11:10 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |