recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Betalingsservice fylder meget på Opera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Betalingsservice fylder meget på Opera

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Betalingsservice fylder meget på Opera
    Sendt: 12-Januar-2022 kl. 22:07
Til orientering:

Her til aften er der en stor reklame for Betalingsservice, jeg ikke har set før.

På browseren Opera på siden med "Seneste Forum-emner" fylder denne guitarspillende fyr så meget på skærmen, at nogle af de øverste indlæg bliver skjult uden mulighed for at ændre på dette. Siden kan dog genindlæses med F5, hvor der så hurtigt klikkes på emnet, der ønskes læst, inden reklamen dukker frem igen.

Jeg prøvede at tilgå Recordere med en anden browser, men kunne ikke umiddelbart få reklamen frem igen.

Er det Opera-browseren, der fejler, eller er det reklamen, der skal stilles lidt på?

Mvh. Jørgensen
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2022 kl. 09:12
Her til morgen er alt atter fryd og gammen, da det nu er andre reklamer, der fremgår.

Mvh. Jørgensen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu