Så er det min tur.
Jeg har savlet over en del lækre hjemmebiografer her inde, og der er RIGTIG mange gode idéer... Hold da op.
Denne hjemmebiograf er undervejs, og billeder vil også dukke op med tiden.
Vi er først lige blevet færdige med at male. Gulvtæppe, kabelbakker og div. andet tilbehør kommer i weekenden. Så vi er godt på vej (mig og min kæreste, iøvrigt).
Rummet er 3,5 x 2,7 m. Der er 2,6 m. til loftet.
Udstyret bliver som følger (Og det er på vej...) Jeg har med vilje undladt alt hvad der står THX på. Simpelthen for dyrt, i forhold til hvad man kan få ud af det i så lille et rum.
Projektor: BenQ W6000
Lærred: Blackline, Gain 1,0, 16:9 (180 cm bredt) (m/ autolink)
Bluray: Panasonic DB-30
Reciever: Onkyo TX SR606
Højtalere: Teufel System 4 Cinema 5.1
Fjernbetjening: Logitech Harmony 1000
HDMI kabler: W&M med 24 K guldbelagte stik
Højtalerkabler: W&M 6 mm2 forsølvet m/ 24 k guldbelagt bananstik
Nogen kommentar til mit setup?
------------------------------------------------------------ -----------------------------
UPDATE 23.11.08!
Der har været lidt bøvl med billederne, efter jeg har skiftet webhotel. Nu virker det.
Jeg er kommet lidt tættere på "færdig", men mangler dog stadig lidt detaljer. Det være sig at skjule de sidste ledninger, male kabelbakker, dekoration, en hylde til BD mm.
------------------------------------------------------------ ------------------------------
UPDATE 26.11.08!
Så havde jeg lige en fridag, til at få ordnet en masse detaljer. Det er nu rigtig rart. 
Der mangler dog stadig et noget længere strømkabel til projektor, der kommer senere på ugen.
Nye billeder i billede-posten. 
------------------------------------------------------------ ------------------------------
UPDATE siden marts 2009!
Siden sidst har jeg fået showroomet mere eller mindre, færdigt. Autolink er på plads nu. Ny reol til Bluray. Desuden har jeg erhvervet mig et Nikon D60, så jeg har lagt nogle helt nye billeder ind på side 5.
-------------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE siden oktober '09!
BenQ W6000 har fundet vej til mit lille showroom. Fabelagtig projektor. Og ved siden af W5000 ser den ikke så stor ud. Den er også lettere.
Min første tanke, da jeg fik startet op for dyret var: "Hold da op, den laver meget lys!" Tingesten laver også rigtig flotte og dybere billeder end W5000.
Den er iøvrigt meget nem at indstille.
Mere om W6000, når jeg får lidt mere tid.

Redigeret af betho - 09-November-2009 kl. 13:28