|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Super flot og elegant udført!!
Lækkert at se noget kvalitets udstyr... ![]() Det bliver spændende at følge med i. Mange hilsener Simon |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Jeg har en plan... Jeg ville gerne have en plade på 2,5 m. x 1,35 m., som hænger 20 cm. ned fra loftet. Mit spørgsmål til jer er... Hvad for noget materiale skal jeg dække pladen med? Æggebakker? |
|
![]() |
|
Mech0z ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Rigtig gennemført! Men er en 606 ikke lidt for lille til sådan et seriøs setup? :p eller kræver de højtalere ikke så meget
Redigeret af Mech0z - 29-September-2008 kl. 23:05 |
|
![]() |
|
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
http://www.teufel.de/de/Heimkino/System-4.cfm?show=technik Iøvrigt har Teufel også en side hvor de anbefaler hvilken reciever, der skal bruges til hvilke højtalere. Så man kan ikke gå helt galt i byen, hvis man ellers kan fatte det tyske. |
|
![]() |
|
Mech0z ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Det da ikke nødvendigt at forstå tysk :D
Link Men jeg tager SVS SCS-01(M) er lidt ked af man ikke kan købe 5.0 setups hos Teufel, men jeg har en sub som jeg er meget glad for. (Jo man kan godt købe 5.0 men det koster det samme næsten som at købe 5.1 og så føler jeg mig lidt snydt) Redigeret af Mech0z - 30-September-2008 kl. 12:11 |
|
![]() |
|
frold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Jeg synes ikke der står hvor man kan købe billeter og ikke mindst, hvad aftenens film er :D
Flere nye pics? Hvad siger over og underboen? Det ligner en lejl... Hvor køber du dit udstyr - du skriver det kommer hjem, men fra hvor? Hvad er din baggrund for at sætte det sammen - at vide hvad der passer godt sammen? Hvor fandt du de biografstole? Hvad kostede de? Jeg har sikkert flere spørgsmål, hvis der kommer svar... :) |
|
mvh
Frederik TV: Panasonic P50VT30Y | Konsol: PS3 Slim 250gb |
|
![]() |
|
![]() |
Det var mange spørgsmål. ![]() Først og fremmest ligger der butikker under, da vi bor i gågaden. Dog kunn jeg forestille mig at mine naboer og overbo, måske ikke altid synes det er lige fedt. Men jeg har da ik fået nogen klager endnu. Hehe... Den primære grund til at kaste sig ud i et sådan projekt er, at min kæreste og jeg trængte til nye udfordringer. En ny hobby, om man vil. Vi har simpelthen startet en lille virksomhed, der skal sælge de her løsninger. I samme ombæring er vi også dedikeret fans af film og HIFI, så det er jo et projekt der ligger os meget naturligt. Lysten er i hvert fald meget stor. Vi tror på at en hjemmebiograf ikke altid bør koste mest muligt, med de største produkter, for at få en god oplevelse. Hvad angår varerne, så kommer de jo naturligvis fra leverandørerne. Hvad angår stolene, så er de købt nye, hos Biograf-stole.dk. De kostede 4.100 kr. Jeg håber det var et brugbart svar? Eller spørger du bare. ![]() |
|
![]() |
|
marj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Billederne er da forsvundet rimelig hurtigt
![]() |
|
![]() |
|
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
Det kunne godt se ud som om han er ved at lave om på sin hjemmeside: betho.dk, hvor billeder linker til, så det er nok derfor han ikke har billederne liggende mere
![]() |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
Arh. Det er ikke med vilje. Jeg gør noget. :) Det er rigtigt at jeg er ved at få lavet hjemmeside, så der er noget DNS der lige skal på plads, sådan at jeg stadig kan bruge mit private webhotel. Hehe... Beklager. |
|
![]() |
|
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
Hoster du din hjemmeside hjemme ved dig selv ? Lyder godt, tak |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
Nej. Oprindeligt skulle den hostes hos One.com. Men nu hvor jeg har fundet en rigtig god løsning til CMS (MetaJour), bliver den hostet hos programmøren af MetaJour. Men jeg har jo stadig mit webhotel hos One.com, som jeg bruger flittigt. Noget er gået galt... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |