|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pby_htpc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 02-Januar-2005 kl. 00:41 |
Hej Jeg overvejer at investere i et eller flere af SnapStream Media produkterne. Beyond Media Er der nogle som har gode eller dårlige erfaringer med et eller flere af disse produkter? |
|
![]() |
|
thoma2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 116 |
![]() |
download dem og prøv dem, de er gratis i ca 21 dage, der er også andre muligheder som feks sage TV.
|
|
![]() |
|
hbjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2004 Sted: Vejle Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Prøv at kigge på http://mediaportal.sourceforge.net/ Som de selv skriver: Media Portal turns your PC in a very advanced Multi MediaCenter / HTPC. |
|
![]() |
|
pby_htpc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Jeg har naturligvis hentet demo versioner og prøvet dem, men var bare interesseret i om nogle andre have dårlige/gode erfaringer med BeyondTV, da det var mit umiddelbare valg. Desuden har jeg ikke endnu investeret i et "rigtigt" tv-tuner kort så tv-delen kan jeg ikke rigtig teste endnu. Har dog kigget lidt på XMLTV i forbindelse med program guider. Men efterfølgende er jeg blevet forelsket to andre alternativer. Media Portal Som X-box entutiast trækker Media Portalen naturligvis, men jeg frygter lidt for stabilitet osv, hvorimod Meedio Essentials virker som et rigtig gennemarbejdet produkt. Især deres plugins system virker overbevisende. Dog er jeg lidt nervøs for at Meedio TV kun er i beta. |
|
![]() |
|
dk_akj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-November-2004 Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Mediaportal er nu i version 0.1.0.5.1 og er blevet meget mere stabil siden 0.1 //akj |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |