|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hoxer.DK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() Sendt: 04-Juli-2008 kl. 13:59 |
Davs, skal til at købe Battlefield Bad Company til en af konsollerne. Jeg ved dog ikke til hvilken, men grafisk mener jeg efter hvad jeg har set på youtube, at PS3'eren har en lille fordel. Jeg regner med at spille online for det meste, og på det punkt er X360'ens online community større end PS3'ens? Eller hvad? Jeg lægger størst vægt på multiplayer, så er X360 versionen det bedste valg, er der mærkmar forskel på antal spillere online? Mvh Hoxer.DK |
|
Pioneer 506XDE
& Panasonic TH-42PZ85 PS3 Xbox 360 Wii |
|
![]() |
|
Deucalion ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Der er en mærkbar forskel på antal tåber online. Køb PS3 versionen /springer i dækning under skrivebordet...
|
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Har du ikke prøvet demo til begge konsoller? jeg hentede til dem begge, Og købte det så til xbox360. |
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Hvorfor Xbox360 versionen?
|
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Jeg syntes det kørte bedre på xbox, og at det så bedre ud. Kan godt være det bare er noget jeg bilder mig ind, men hvis man har begge konsoller kan man jo bare hente demoen ned til dem begge og se hvad man selv synes. Og så købte vennerne det også til xbox, Jeg kender ikke en eneste som købte det til PS3, Selvom flere af dem også har begge konsoller. |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
har de fikset de online problemer som skulle være til 360'eren? for ellers er svaret vel nemt, hvis det er her og nu du gerne vil spille det online.. for det midlertidlige "fix" som EA anbefaler kan man da ikke være helt tilfreds med..
kilde: http://www.dailyrush.dk/stories/18622/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |