|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kanelonning ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 30-Juni-2010 kl. 16:29 |
Hey! Har nogen erfaring med nogle af disse universelle bil opladere til laptop ?
Er det bedre at købe opladeren til en specifik model? Jeg har Acer Aspire One ZG8-AO531h Jeg tror, at disse er mere praktisk. Tak! |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Nu kan jeg ikke lige se nogen bilopladere på den side der linkes til, den eneste bil ting på den side er en Inverter. De kan dog fås mange steder i handlen, både produktspecifikke og universelle.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
gå den her vej. - du skal være sikker på at den lader du køber har en "tip" til din bærbare model!!
http://eu.kensington.com/kensington/en/dk/o/86/poweradapterselector.aspx og de er generelt ikke så dyre. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Jeg har da en liggende du kan købe for kr. 150,- - bruger den ikke da de nye Lenovo ThinkPad har et stik med en pind i midten.
![]() ![]() Der følger org. emb. med og 5 forskellige stik.
Redigeret af kim.t - 30-Juni-2010 kl. 20:47 |
|
![]() |
|
![]() |
|
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Jeg har bare købt en 12 til 220 volt omformer i Harald Nyborg og så bruger jeg den almindelige oplader.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Det er så den dyre løsning. Man har jo ikke brug for 220V. Typisk kun ca. 16V. Det er jo lidt som at gå over åen efter vand når man omformer 12V til 220V som så i den org. transformator til den bærbare bliver omformet til ca. 16V.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Ja. det er selvfølgelig et argument. Til gengæld kan man så nøjes med en enhed til alle de forskellige gadgets man gerne vil lade op i bilen, og ret meget dyrere er det vel heller ikke.
Redigeret af pfugl - 01-Juli-2010 kl. 20:30 |
|
![]() |
|
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Omformeren koster 295 kr. i HH og det er for en 300 watt. Du kan måske finde en mindre og billigere. Men ja det er en lidt dyrere løsning, men du kan bruge den til mobil, Ipods m.v. og fremover når/hvis du køber ny bærbar skal du ikke bekymre dig om stik osv.
Jeg synes den konverter jeg har brugt 295 kr på i HH er super fleksibel - oplader i dag mobil, nintendo ds, skærme, bærbar m.v. når vi skal på ferie. Redigeret af henrikbp - 02-Juli-2010 kl. 18:22 |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg stemmer også for inverteren... fuck da den smule ekstra den koster mod den 100 gange større fleksibilitet
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Lidt nysgerrig - hvad endte det med?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |