Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
hongant
Bruger
Oprettet: 15-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 214
|
Sendt: 08-Marts-2011 kl. 17:08 |
Tak for tippet. Var lige ude i Bilka Fields idag og så den til 5k. De havde 3 tilbage hvor den ene af dem var Demo som de havde sat op igår. Købte dem alle 3. 2 til mine 2 kollegaer og demoen til mig selv. Fik demo'en for 4k da den havde stået som demo 1 dag og de havde smidt kassen og manual ud
|
 |
bulk
Guld medlem
Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 976
|
Sendt: 08-Marts-2011 kl. 17:16 |
hongant skrev:
Tak for tippet. Var lige ude i Bilka Fields idag og så den til 5k. De havde 3 tilbage hvor den ene af dem var Demo som de havde sat op igår. Købte dem alle 3. 2 til mine 2 kollegaer og demoen til mig selv. Fik demo'en for 4k da den havde stået som demo 1 dag og de havde smidt kassen og manual ud  |
Din laban  ... så købte du det ene jeg havde reserveret Jeg kom derud og så undrede ham der havde lagt en til side til mig over hvor de var henne. Han havde lige været til frokost og wupti så solgte den anden sælger resten de havde. Inc den som var reserveret (han havde endda den slip for tv'et + den stod til mit navn.) Det var altså osse ren gavepris 4999.-
Men heldigvis var ham der havde reserveret det til mig flink, og han har bestilt et til mig fra en anden butik... så jeg venter bare 2 dage mere, også lovede han et par flasker vin og chokolade for alt besværet.
så bilka er ikke så ringe med servicen.
Redigeret af bulk - 08-Marts-2011 kl. 17:40
|
 |
wigant
Bruger
Oprettet: 28-November-2006
Point: 132
|
Sendt: 08-Marts-2011 kl. 22:09 |
Også tak for tippet herfra.
Fik også 760N'eren i bilka i Kolding. De havde 2, men jeg kunne dog godt styre mig og købte kun det ene 
|
 |
Esben T
Bruger
Oprettet: 03-September-2008
Point: 64
|
Sendt: 08-Marts-2011 kl. 22:19 |
Hvordan er I tilfredse med tv'et ? Har I været uheldige at få nogle med pixelfejl ?
|
 |
Rittig
Bruger
Oprettet: 18-April-2010
Sted: DK
Point: 69
|
Sendt: 08-Marts-2011 kl. 22:22 |
Ved ikke endnu, er lige kommet hjem med mit.
Men tak for tippet! Bilka Aalborg har 10 stk endnu (og 3 af den gamle). Jeg glæder mig helt infamt til at stille det op!
|
 |
wigant
Bruger
|
Sendt: 09-Marts-2011 kl. 08:35 |
Umiddelbart er jeg MEGET tilfreds. Fik kun tjekket hurtigt igår aftes og der var ingen umiddelbare pixelfejl.
Lækker TV til en rigtig god pris.
|
 |
Tuckercase
Ny bruger
Oprettet: 23-September-2010
Point: 14
|
Sendt: 09-Marts-2011 kl. 09:33 |
Er der en der kan gøre mig en kæmpe tjeneste og måle hvor bredt og højt dette tv er? Jeg ved godt at man kan se specs på LG´s hjemmeside, men de plejer at være skæve med op til 7 cm.....
Håber jeg har plads til det;-)
|
 |
Mark RL
Bruger
Oprettet: 25-Juni-2008
Point: 159
|
Sendt: 09-Marts-2011 kl. 11:11 |
Det ser ud som om i er meget begejstret for det. Men syntÉs ikke jeg kan findenogle test på det. Men virker jo ok, har et aldrene Samsung 40" som jeg godt kunne tænke mig at skifte ud
|
Med venlig hilsen
Mark
|
 |
Mark RL
Bruger
|
Sendt: 09-Marts-2011 kl. 14:04 |
Hmm, ja. Så fik jeg mig da lige en lang næse oppe i Blika i Aalborg, ja han kunne godt se de havde nogle på det tidspunkt af 350 da de solge 670n til samme pris, men nu kunne jeg købe det for 6999 :S .. Så en klage er på vej, de skal ikke sælge et produkt billigere hvis de har varen hjemme på tidspunktet!, det er ihvertfald forskels behandling!
|
Med venlig hilsen
Mark
|
 |
wigant
Bruger
|
Sendt: 09-Marts-2011 kl. 14:35 |
hmm...lyder godt nok mærkeligt. I Bilka kolding stod begge modeller som demo. Og prisskiltet foran dem begge sagde begge 4999,-
Prøv evt. at ringe til nogle andre Bilka. Jeg har tidlgere,med succes, ringet til en anden bilka og fået dem til at sende varen til nærmeste varehus som ellers havde udsolgt.
|
 |
Mark RL
Bruger
|
Sendt: 09-Marts-2011 kl. 15:28 |
Peoblemet er at igår kan de sælge det til 4999 selvom de har 350 hjemme. Så det du siger med At begge modeller dernede stod til 4999 lyder meget mærkeligt. De har begge tv hjemme
|
Med venlig hilsen
Mark
|
 |
mureren
Guld medlem
Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Point: 710
|
Sendt: 09-Marts-2011 kl. 15:54 |
Har lige fået mit sat op.
(det er sgu' tungt, ikke nemt at holde mens man sætter stik i)
Billedet fejler intet! Ingen pixelfejl eller andet generende. (kommer fra et Pana 42PV60)
Der er ingen mislyde jeg kan høre.
Flot tv.
Men hvorfor fan... skal strømstikket vende bagud  Nu hænger mit tv cirka 1-1,5cm længere ud fra væggen i bunden, end det gør i toppen!
Så gik jeg egentlig og troede at PAT (picture and text) var ved at være standard på alle tv, men det kan jeg ikke lige se det er på mit nye LG.
Minor annoyance, siden guide nu kan bruges i stedet for text-tv i de fleste tilfælde, men alligevel.
Sådan kan det gå når man skynder sig at købe uden at lave grundig research 
Redigeret af mureren - 09-Marts-2011 kl. 15:55
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
|
 |