|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() Sendt: 02-Januar-2008 kl. 15:34 |
Hvor mange eksemplarer af en enkelt ting kan man forvente at Bilka skal have på en dag hvor deres avis rammer gaden.
Jeg var ude efter en PS3 i dag, de har et "begrænset tilbud" på den 2.995,- inkl Pirates - At worlds end jeg var ved Bilka klokken halv 8 i morges, og der var kun 2 gamle mennesker der var linet op i køen foran, så jeg var rimelig sikker på min PS3, da klokken blev 8, var der masser af mennesker, og den "vilde" jagt gik over mod den forventeligt store stak PS3 (havde rekognoseret i forvejen, så jeg vidste hvor jeg skulle hen) klokken 1 minut over 8 stod jeg med den sidste (!) seddel til en maskine, jeg observerede ikke andre end mig der gik efter det tilbud, så meget begrænset i særdeleshed (så senere i vareudleveringen at de havde i alt 2 stk, og da jeg var den første i vareudleveringen... tja... 2 stk) Er det fair at et varehus på den størrelse (Bilka Fields) har 2 stk af et enkelt produkt på lager til en udsalgsavis ? det hører med til historien at maskinen var på side 2 (vistnok) med en ca kvartside, så altså ikke nogen lille reklame... |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg havde nok forventet en større stak maskiner..
Men når det så er sagt så er det jo et ikke et "killer-tilbud". PS3 40GB sælges til 3k mange steder (få steder?) og at de så smider en middelmådig film med gør det ikke så interessant IMHO. Det er måske 250,- sparet. |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Det der gjorde det til et tilbud for mig, er at det er umuligt at opdrive den, det kan selvfølgelig være derfor der ikke var flere af dem, men syns stadig det er umådeligt få...
men det er da som du siger ikke et "jaw dropping" tilbud, så kunne jeg have forstået det lille antal... |
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Hmm... Det kan der være noget om.
Fik du egentlig fat i en? |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det gjorde jeg, den ene af de 2 de tilsyneladende havde på lager, og jeg var der en halv time før åbningstid....
Gad vide om der er en Bilka knægt der går glad hjem med den anden i aften... |
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Jeg har en til salg, HELT ny med ekstra spilledims og fjernbetjening + Pirats...... Blu-Ray. Købt d. 23/12 for 4600 alt incl. Nogle bud ? 30378034
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
![]() |
Øh... det er der en salgstråd til
![]() Det er ret irrelevant for den her tråd... |
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay - fed maskine ihvertfald :) |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
I min Bilka Reklame står der Begrænset Parti. Og det stemmer da meget godt overens, hvis der kun har været ganske få, ja alt mere end 1 vil jeg sige det dækker ganske nydeligt! |
|
![]() |
|
![]() |
Begrænset parti, er bare for mig 5-10 stykker, ihvertfald i et varehus
på den størrelse... men humlen for mig var jo også bare at finde ud af
om det er mig der syns det er for lidt... og det er det jo ikke
umiddelbart... ikke entydigt ihvertfald
|
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Kandersen har selvfølgelig ret i at alt over 1 kan forsvares med ordlyden "begrænset parti" hvis man skal se kynisk på det - men jeg syntes nu også at når et varehus af den størrelse ofrer en halvsides reklame på et produkt som dette, så er 2 maskiner meget fedtet. Tænk på hvor mange mennesker der modtager deres reklame, og tænk hvis 100 mennesker havde stået der fra morgenstunden, så havde man haft 98 utilfredse kunder. Enten har man en vare eller også har man ikke - alt det "falske" markedsføring for at lokke kunder i butikkern er til at brække sig over. Tilbudsvarer der ikke er reelle tilbud, førpriser der aldrig har eksisteret, falske rabatangivelser, varer der ikke findes i butikkerne eller kun findes i 1-2 stk. osv. osv. Så kunne man i reklamen have skrevet "kun 2 stk." med i teksten "begrænset tilbud" - faktisk burde dette imho. være lovpligtigt hvis man annoncerer en tilbudsvare som denne og har under et eller andet af forbrugerstyrelsen nærmere besluttet antal - eks. 10 stk. Så jeg er helt enig med dig fumper
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Splifen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
I bilka i Aalborg havde de ca. 20 maskiner. Der var mange tilbage da jeg havde hapset en
![]() |
|
Det kan jo smutte det skidt og det gjorde det så..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |