recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bilkas Samsung 55" til 5999kr?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bilkas Samsung 55" til 5999kr?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nævnte firma har portfolio i Bosch/Blaupunkt. Er vel ikke det samme som ejerskab.
Citater fra links:

"March 2009
AURELIUS Group
has acquired BLAUPUNKT 
from BOSCH"

"Until December 2008 the company had formed part of the Bosch-Group for more than sixty years. Since then it has been part of the AURELIUS Group."

Det vil jeg da mene betyder at Aurelius Group som investeringsselskab er ejer?

Mvh. JørgenT
Til top
bkhansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bkhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 14:13
Og jeg bliver ikke klogere på hvilket 55" jeg skal vælge? :)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 14:23

Har du som tidligere skrevet været ude og se hvordan de er. Det er da ret så afgøtende ved et TV køb.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nævnte firma har portfolio i Bosch/Blaupunkt. Er vel ikke det samme som ejerskab.

Citater fra links:

"March 2009
AURELIUS Group
has acquired BLAUPUNKT 
from BOSCH"

<span style="color: rgb124, 130, 133; font-family: arial, verdana, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 16px;">"Until December 2008 the company had formed part of the Bosch-Group for more than sixty years. Since then it has been part of the AURELIUS Group."</span>

Det vil jeg da mene betyder at Aurelius Group som investeringsselskab er ejer?

Mvh. JørgenT

Ja! DONG DONG DONG :-)
Til top
bkhansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2005
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bkhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 15:00
Hej. Nej det har jeg ikke. Jeg ville lige forhøre mig herinde først.
Mvh brian
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 15:06

Ved køb af TV, må det første punkt være at se på dem.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 15:17
Her kan jeg da kun give radiomanden ret, tag dog ud og se de tv i funktion og dan dig dit eget indtryk, ingen øjne ser jo ens

OT
og kan i ikke diskuterer et andetsteds om hvem fanden der ejer Blaupunkt, det er jo sagen uvedkommende og fjerne jo fokus fra OP spørgsmål, syndes faktisk det sker alt for ofte herinde at der kommer en masse OT og diskution om ikke relevante ting for hvad der oprindelig blev spurt om
OT slut
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 15:19
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Ved køb af TV, må det første punkt være at se på dem.

Første punkt må vel være at udvælge sig nogle modeller, på baggrund af anmeldelser og andre brugeres erfaringer, og derefter, som punkt 2, at finde et ordenligt sted at se de valgte modeller ... Og her tror jeg ikke at Bilka er det mest perfekte sted Wink
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

OT
og kan i ikke diskuterer et andetsteds om hvem fanden der ejer Blaupunkt, det er jo sagen uvedkommende og fjerne jo fokus fra OP spørgsmål, syndes faktisk det sker alt for ofte herinde at der kommer en masse OT og diskution om ikke relevante ting for hvad der oprindelig blev spurt om
OT slut

OP spurgte til Blaupunkt! Så må det være relevant at få afklaret mærkets oprindelse i dag.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 16:03
Op spurte til om det Blaupunkt tv var bedre eller ringere end det Samsung han tidligre linkede til, om det så er Bosch eller andet firma der ejer Blaupunkt er sq da sagen ligegyldigt
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 16:45
I den prisklasse bør du også kigge SONYs serier - fx 605B eller 805B
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 13:38
Har netop købt et sony 700 serie 32" tv, jeg vil ikke anbefale dem. Billedet er som sådan fint nok, men menu/opdatering i tide og utide osv er dybt frustrerende...

Har brugt det med canal digital s2 og har virkelig været spøjst ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu