|
Bilkas Samsung 55" til 5999kr? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Citater fra links: "March 2009 AURELIUS Group has acquired BLAUPUNKT from BOSCH" "Until December 2008 the company had formed part of the Bosch-Group for more than sixty years. Since then it has been part of the AURELIUS Group." Det vil jeg da mene betyder at Aurelius Group som investeringsselskab er ejer? Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
bkhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
|
Og jeg bliver ikke klogere på hvilket 55" jeg skal vælge? :)
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Har du som tidligere skrevet været ude og se hvordan de er. Det er da ret så afgøtende ved et TV køb. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ja! DONG DONG DONG :-) |
||
![]() |
||
bkhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
|
Hej. Nej det har jeg ikke. Jeg ville lige forhøre mig herinde først.
Mvh brian |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Ved køb af TV, må det første punkt være at se på dem. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Her kan jeg da kun give radiomanden ret, tag dog ud og se de tv i funktion og dan dig dit eget indtryk, ingen øjne ser jo ens
OT og kan i ikke diskuterer et andetsteds om hvem fanden der ejer Blaupunkt, det er jo sagen uvedkommende og fjerne jo fokus fra OP spørgsmål, syndes faktisk det sker alt for ofte herinde at der kommer en masse OT og diskution om ikke relevante ting for hvad der oprindelig blev spurt om OT slut |
||
![]() |
||
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
|
Første punkt må vel være at udvælge sig nogle modeller, på baggrund af anmeldelser og andre brugeres erfaringer, og derefter, som punkt 2, at finde et ordenligt sted at se de valgte modeller ... Og her tror jeg ikke at Bilka er det mest perfekte sted
![]() |
||
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
OP spurgte til Blaupunkt! Så må det være relevant at få afklaret mærkets oprindelse i dag. |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Op spurte til om det Blaupunkt tv var bedre eller ringere end det Samsung han tidligre linkede til, om det så er Bosch eller andet firma der ejer Blaupunkt er sq da sagen ligegyldigt
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
I den prisklasse bør du også kigge SONYs serier - fx 605B eller 805B
|
||
![]() |
||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|
Har netop købt et sony 700 serie 32" tv, jeg vil ikke anbefale dem. Billedet er som sådan fint nok, men menu/opdatering i tide og utide osv er dybt frustrerende...
Har brugt det med canal digital s2 og har virkelig været spøjst ;) |
||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |