|
Billader/holder til iPhone 12 pro max |
Besvar |
Forfatter | |
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Marts-2021 kl. 08:19 |
Hej
Hvad bruger I andre til at holde jeres iPhone 12 PRO MAX i bilen og til at lade den med? Jeg har selv kigget på denne, men det kunne være I havde andre bud jeg lige skulle tjekke ud. På forhånd tak.
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg hat set og brugt mange forskellige holdere.
Det jeg har draget af konklusioner er at jeg kun køber Brodit og aldrig bruger sugekopper eller lignende til montering. Klaus
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
I vores biler ligger iPhonen på den plads der lavet til den, den lades ligeledes trådløst derfra og alt betjening og kommunikation forgår via bilens rat/ bilens multimedie skærm/ tale.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, men i en Berlingo fra 2008 findes det ikke rigtigt.
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Potter mener du bare skal købe en ny bil...
Jeg har købt sådan én som jeg er fint tilfreds med. Men der er mange forskellige modeller |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Deaster
Bruger Oprettet: 29-Maj-2006 Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger denne her og den har snart fungeret rigtigt fint i et års tid, supernem at bruge. Oplader ikke superhurtigt, men ligger på mellem 500-1000 mAh.
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man skal forresten huske på at det i Danmark ikke er tilladt at placere noget i forruden, som tager udsyn fra vejen.
Så det er faktisk ulovligt, medmindre man har en lang kølerhjelm, som gør at man kan placere det i forruden, hvor hjelmen dækker
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det vidste jeg ikke, men nu har jeg i flere år kørt med det, og holderen har også siddet der ved syn osv.
|
|
|
|
sl1000
Bruger Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
FDM:
Hvis din GPS er placeret i venstre hjørne eller midt på ruden så langt nede som muligt, anser Færdselsstyrelsen, at den ikke reducerer udsynet unødigt. GPS'en skal generelt placeres så lavt mod instrumentbrættet som muligt. Det bedste er at få et fast beslag monteret på instrumentbordet. Det gør den nemmere at betjene og mere sikker i tilfælde af et trafikuheld. Redigeret af sl1000 - 25-Marts-2021 kl. 20:31 |
|
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Online Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis nogle ikke synes at FDM er en troværdig kilde, så kan man rette sig efter færdselsstyrelsen som fastlægger reglerne:
"Jf. Detailforskrifter for Køretøjer, pkt. 10.03.002, må der i førerens synsfelt fremad og til siderne ikke være anbragt genstande, der reducerer udsynet unødigt. Færdselsstyrelsen anser ikke en GPS for at reducere udsynet unødigt, såfremt denne er placeret nederst i midten af forruden eller i nederste venstre hjørne af forruden, så langt ned mod instrumentbrættet som muligt. Der er ikke krav om, at der skal være kontakt mellem GPS og instrumentbræt." |
|
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
Super, min er monteret nede i venstre side, så langt mod instrumentbrættet som muligt.
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |