recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billader/holder til iPhone 12 pro max
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billader/holder til iPhone 12 pro max

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billader/holder til iPhone 12 pro max
    Sendt: 24-Marts-2021 kl. 08:19
Hej

Hvad bruger I andre til at holde jeres iPhone 12 PRO MAX i bilen og til at lade den med?

Jeg har selv kigget på denne, 


men det kunne være I havde andre bud jeg lige skulle tjekke ud.

På forhånd tak.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2021 kl. 08:33
Jeg hat set og brugt mange forskellige holdere.

Det jeg har draget af konklusioner er at jeg kun køber Brodit og aldrig bruger sugekopper eller lignende til montering.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2021 kl. 13:21
I vores biler ligger iPhonen på den plads der lavet til den, den lades ligeledes trådløst derfra og alt betjening og kommunikation forgår via bilens rat/ bilens multimedie skærm/ tale.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2021 kl. 14:42
Ja, men i en Berlingo fra 2008 findes det ikke rigtigt.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2021 kl. 16:07
Potter mener du bare skal købe en ny bil...

Jeg har købt sådan én som jeg er fint tilfreds med.

Men der er mange forskellige modeller




Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Deaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Maj-2006
Status: Offline
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2021 kl. 10:33
Jeg bruger denne her og den har snart fungeret rigtigt fint i et års tid, supernem at bruge. Oplader ikke superhurtigt, men ligger på mellem 500-1000 mAh.

Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2021 kl. 12:11
Man skal forresten huske på at det i Danmark ikke er tilladt at placere noget i forruden, som tager udsyn fra vejen.

Så det er faktisk ulovligt, medmindre man har en lang kølerhjelm, som gør at man kan placere det i forruden, hvor hjelmen dækker Exclamation
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2021 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Man skal forresten huske på at det i Danmark ikke er tilladt at placere noget i forruden, som tager udsyn fra vejen.

Så det er faktisk ulovligt, medmindre man har en lang kølerhjelm, som gør at man kan placere det i forruden, hvor hjelmen dækker Exclamation

Det vidste jeg ikke, men nu har jeg i flere år kørt med det, og holderen har også siddet der ved syn osv.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2021 kl. 20:30
FDM:

Hvis din GPS er placeret i venstre hjørne eller midt på ruden så langt nede som muligt, anser Færdselsstyrelsen, at den ikke reducerer udsynet unødigt.

GPS'en skal generelt placeres så lavt mod instrumentbrættet som muligt. Det bedste er at få et fast beslag monteret på instrumentbordet. Det gør den nemmere at betjene og mere sikker i tilfælde af et trafikuheld. 



Redigeret af sl1000 - 25-Marts-2021 kl. 20:31
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2021 kl. 20:44
Hvis nogle ikke synes at FDM er en troværdig kilde, så kan man rette sig efter færdselsstyrelsen som fastlægger reglerne:

"Jf. Detailforskrifter for Køretøjer, pkt. 10.03.002, må der i førerens synsfelt fremad og til siderne ikke være anbragt genstande, der reducerer udsynet unødigt. 

Færdselsstyrelsen anser ikke en GPS for at reducere udsynet unødigt, såfremt denne er placeret nederst i midten af forruden eller i nederste venstre hjørne af forruden, så langt ned mod instrumentbrættet som muligt. Der er ikke krav om, at der skal være kontakt mellem GPS og instrumentbræt."

Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2021 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af Erik K Erik K skrev:

Hvis nogle ikke synes at FDM er en troværdig kilde, så kan man rette sig efter færdselsstyrelsen som fastlægger reglerne:

"Jf. Detailforskrifter for Køretøjer, pkt. 10.03.002, må der i førerens synsfelt fremad og til siderne ikke være anbragt genstande, der reducerer udsynet unødigt. 

Færdselsstyrelsen anser ikke en GPS for at reducere udsynet unødigt, såfremt denne er placeret nederst i midten af forruden eller i nederste venstre hjørne af forruden, så langt ned mod instrumentbrættet som muligt. Der er ikke krav om, at der skal være kontakt mellem GPS og instrumentbræt."

Super, min er monteret nede i venstre side, så langt mod instrumentbrættet som muligt.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu