|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hejhej ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: København V, DK Status: Offline Point: 43 |
![]() Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 19:05 |
Jeg overvejer at anskaffe mig en Onkyo 806 til min stue. Min HTPC kan jo sende lyd+video gennem HDMI til receiveren, men det er jo ikke altid, at man ønsker den store lyd, bare fordi man vil tjekke en mail eller se et lille youtube-klip på nettet. Derfor er mit spørgsmål, om det signal, der går til recieveren via HDMI IN bliver sendt videre via HDMI out når receiveren er sat på standby? Vh Jens Kristensen |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
fra manualen: Power Control To link the power functions of -compatible components connected via HDMI, select “Enable”. Notes: • The “Power Control” setting can be set only when the above “Control” setting is set to “Enable”.• HDMI power control only works with -compatible components that support it and may not work properly with some components due to their settings or compatibility. • When set to “Enable”, power consumption will increase. • When set to “Enable”, regardless of whether the AVreceiver/AV amplifier is On or on Standby, both audio and video received by an HDMI input will be outputby the HDMI OUT for playback on the TV or other component that’s connected to the HDMI OUT. • Refer to the connected component’s instruction manual for details. Så det kan den vel, hvis det resterende udstyr understøtter en sådan feature - dog med et merforbrug af standby strøm. Jeg kan se at et billede ikke kom med da jeg kopierede fra pdf filen, men foran "compatible" er der et RIHD logo, så det er altså det udstyret skal være kompatibelt med. http://www.eu.onkyo.com/dl/1096716/Manual_TX-SR806_En_web.pd f Side 96 Redigeret af Kasper_J - 21-Oktober-2008 kl. 22:26 |
|
![]() |
|
hejhej ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: København V, DK Status: Offline Point: 43 |
![]() |
ok mange tak :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |