|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
videoguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
![]() Sendt: 16-August-2007 kl. 15:31 |
|
Hvordan ser 508XD ud med sidehøjttalere? bidrager de til bredden på TV'et eller sidder de nærmest bagpå? PFT |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Hvordan skulle sidehøjtalere kunne undgå at forøge bredden?
|
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
de gør skærmen bredere, se nedenfor
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak rhsin!
På Panasonics modeller kan man ikke se højttalerene forfra. I følge rhsin's billede bliver en 508XD altså markant bredere end et 50PZ700 når der sættes højttalere på, og efter min ydmyge mening, så trækker det ret meget ned i Pioneers ellers flotte design. MED højttalere på 508XD, synes jeg Pana er flottere. Jan Redigeret af videoguy - 16-August-2007 kl. 17:26 |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Jamen nu vil du vel gerne have det bedste at kigge på når det er tændt ik Spøg til side, måske du bedre syntes om den med den undermonterede højtaler, se nedenfor
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
![]() |
|
rhsin, Tak for det billede også Jan |
||
![]() |
||
![]() |
|
jamen det skal jeg ikke gøre mig klog på da jeg hverken har hørt den ene eller anden højtaler, andet end jeg forholder mig meget skeptisk til effekten af en subwoofer indbygget i en fladskærm det er simpelthen bare 2 ting som ikke er kombatibel med ordentligt resultat til følge, så jeg ville nok prioritere først billede herefter lyd (og der tror jeg lyden i højtaleren under skærmen er fuldt ud sammenlignelig med den som panaen har (sæt nu hun giver dig lov til at købe et lille pussenusse surround anlæg som virkeligt appelerer til kvinder.. så vil du da ærgre dig over du ikke kan knappe højtaleren af og nyde det flotte og minimalistiske design, jeg syntes der er flere valgmuligheder på Pioneeren foruden alle de kvalitetsmæssige fordele) Men ok det er dit valg edit desuden plejer Pioneeren at være mere tiltalende for kvinder
Redigeret af rhsin - 16-August-2007 kl. 22:35 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mja mjoh - du har da fået mig til at overveje det en ekstra gang rhsin Mange tak for billederne og ikke mindst dine input. Det forekommer mig, at Pio G8'ere er lidt vanskeligere at købe til en fornuftig pris herhjemme (man vil jo gerne have en pæn rabat), men jeg kunne selvfølgelig hoppe på fælleskøbet. Jeg går lidt i tænkebox (hvor jeg forøvrigt har opholdt mig de sidste par måneder Jan |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9458 |
![]() |
|
Bemærk at der findes andre højttalere producenter som laver højttalere til netop Pioneer. Polk Audio laver fx et højttaler system, som ser væsentligt mere elegant ud end den originale pio højttaler. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen det er jo altid godt at tænke en ekstra gang over tingene Mht Priser jamen så er det vist ingen hemlighed at Pioneer danmark har en lidt åndsvag prispolitik, og derfor tror jeg også i takt med konkurrencen med skærme ind over grænsen at de før eller siden bliver nødt til at tilpasse priserne i danmark, indtil da er man nok nødt til at krydse grænsen til feks Tyskland. Hvad jeg kan læse mig til ligger priserne i udlandet på 508 xd på mellem 25-27k afhængig af land og butik og hvormeget fragt der så løber på ved jeg ikke. |
||
Mvh
René |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |