|
Billede forsinkelse på ES8005 :-( |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Pedersentec ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
okay
jamen så kan jeg se at det er noget godt udstyr man har griner syntes bare det er vildt at man for de problemer bare fordi man skifter tv suk.. men takker for hjælpen, må håbe det denon anlæg kan styre det hele når jeg køre hdmi igennem og så håbe det virker.. suk |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Selv med de muligheder i Reciveren, så er det jo det med lydforsinkelser, at de ikke nødvendigvis er ens hvergang, og så må man justere for det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Pedersentec ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 50 |
okay så må jeg se hvad jeg kan finde frem til..
men takker for hjælpen :-) |
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Forsinkelsen er der, fordi Samsung efterbehandler billedet for at optimere kvaliteten. Det tager lidt tid, og derfor har du forsinkelsen. Den eneste måde at løse det på, er at kører lyden ud af fjernsynet eller en forstærker, hvor du kan forsinke lyden.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Kør lyden til Reciveren, og indstil forsinkelse på TVet, indtil du får noget andet lyd, som bedre kan håndtere de forskellige enheder.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
Har samme tv model som du har.Får også en lille forsikelse på nogle kanaler de kan dog let indstilles væk ved st minimere billede optimering i tv.
Disse settings viker for mig. icture Mode: Standard Backlight: 11 Contrast: 95 Brightness: 43 Sharpness: 30 Colour: 54 Tint: 50/50 Advanced Settings: Dynamic Contrast: Off Black Tone: Off Flesh Tone: 0 RBG Only Mode: Off Colour Space: Custom Red: 50, 0, 0 Green: 4, 48, 4 Blue: 2, 6, 46 Yellow: 52, 50, 4 Cyan: 0, 50, 51 Megenta: 40, 6, 44 White Balance: R-Offset: 26 G-Offset: 26 B-Offset: 23 R-Gain: 25 G-Gain: 26 B-Gain: 27 Gamma: -1 Expert pattern: Off Motion Lighting: Off Picture Options: Colour Tone: Standard Digital Noise Filter: off MPEG Noise Filter: off Film Mode: off Motion Plus: Clear LED Motion Plus: 0ff System / Eco Solution Eco Sensor: On Min Backlight: 5 Og i lyd meny ekstra indstillinger spdif output dolby digtalt lydforsikelse 150 måske er det nok bare med billede indstilling
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |