|
Billede på ny skærm er uklart? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Februar-2016 kl. 12:44 |
Jeg har fået en Samsung S34E790C... men billedet er meget uklart
Tilsluttet med DisplayPort Har prøvet at genstarte computeren samt slukke og tænde skærmen Det har bare virket med andre skærme Har svært ved at læse på skærmen lige nu |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Funktioner
Tak(0)
|
Opløsningen er korrekt 3440x1440
Skærmmenuen er klar, men al anden tekst er uklar Så læste jeg, at man kunne løse problemet ved at slå Game Mode til på skærmen Og det virkede Men det er vel ikke meningen? |
|
Mikael Simpson |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Når man så vælger Game Mode, kan man kun justere lysstyrken
Redigeret af jake51 - 03-Februar-2016 kl. 12:55 |
|
Mikael Simpson |
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
det må da være noget sharpness der kan sænkes, noget skalering der er sat forkert på dit graffikkort så den ikke pixelmapper 1:1.
har aldrig oplevet en Monitor med sådan et issue. |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Bonusinfo: Har haft den samme model før uden dette problem
Hvad dælen gør jeg? Og hvor ændrer jeg det der pixelmapping? |
|
Mikael Simpson |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
pixelmapping burde den klare selv, når skærmkort og skærm "snakker" korrekt sammen.
Men den opløsning du nævner, er du sikker på dit skærmkort kan køre det.. Og er det native opløsning på den skærm? At slå gaming mode til/fra, er det ikke bare henholdsvis 60/144hz? |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Som skrevet har jeg haft samme skærm før (samme model) uden problemer
Det hjalp ikke med et andet kabel |
|
Mikael Simpson |
|
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kører du Windows 10? Der kan skalering ofte gi' problemer med uskarp tekst. Der er forskellige løsningsforslag ved at google windows 10 blurry text.
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Derfor er jeg også ret sikker på, det enten er driver eller en indstilling i windows/skærm, som ikke helt står korrekt. |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vi enige om, men hvad kan det være?
Har ikke ændret noget |
|
Mikael Simpson |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg prøvede med et HDMI-kabel i stedet for DisplayPort
Det er det samme |
|
Mikael Simpson |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |