|
Billede problem på LG LB730V |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sho ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2014 kl. 21:17 |
Jeg er LG 55LB730V, som er helt nyt.
Jeg har selvfølgelige været inde og indstille tvet, så det står bedste muligt. Jeg oplever dog, at det svinger i lysstyrke, afhængigt af hvad der vises på skærmen og det er mildt sagt, røv irriterende at se på! Bare det at der kommer en undertekst på en film, en nok til, at man kan se at skærmen skruer op for lyset. Jeg har alt slået fra som eco, dynamisk kontrast, lokal. led dimming osv. alt er slået fra. Nogen der har et bud på, hvad det kan være? Måske er TVet defekt? Redigeret af sho - 18-September-2014 kl. 21:23 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan være en lyscensor som registrerer lyset i rummet og indstiller skærmen derefter. Se i menuen om den kan slåes fra.
Redigeret af Kampus - 18-September-2014 kl. 22:01 |
|
![]() |
|
sho ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 231 |
Har været alt igennem og alt er slået fra.
Jeg har googlet lidt og det ligner det der hedder "fluctuating brightness" Tror måske jeg skal have fat i LG service...
|
|
![]() |
|
Er det måske bare LED teknologien, som den er gal med?
Det er mest udpræget, hvis det der vises på skærmen er meget mørkt, fx en mørk scene i en film og hvis der så kommer noget lyst, fx en hvid undertekst, så bliver skærmen meget lysere i og omkring det omåde, hvor underteksten er.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |