recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billede problem på LG LB730V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billede problem på LG LB730V

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sho Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billede problem på LG LB730V
    Sendt: 18-September-2014 kl. 21:17
Jeg er LG 55LB730V, som er helt nyt.

Jeg har selvfølgelige været inde og indstille tvet, så det står bedste muligt.

Jeg oplever dog, at det svinger i lysstyrke, afhængigt af hvad der vises på skærmen og det er mildt sagt, røv irriterende at se på! Bare det at der kommer en undertekst på en film, en nok til, at man kan se at skærmen skruer op for lyset.

Jeg har alt slået fra som eco, dynamisk kontrast, lokal. led dimming osv. alt er slået fra.

Nogen der har et bud på, hvad det kan være? Måske er TVet defekt?

Redigeret af sho - 18-September-2014 kl. 21:23
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 22:00
Det kan være en lyscensor som registrerer lyset i rummet og indstiller skærmen derefter. Se i menuen om den kan slåes fra.

Redigeret af Kampus - 18-September-2014 kl. 22:01
Til top
sho Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 22:32
Har været alt igennem og alt er slået fra.

Jeg har googlet lidt og det ligner det der hedder "fluctuating brightness"

Tror måske jeg skal have fat i LG service...
Til top
sho Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 21:19
Er det måske bare LED teknologien, som den er gal med?

Det er mest udpræget, hvis det der vises på skærmen er meget mørkt, fx en mørk scene i en film og hvis der så kommer noget lyst, fx en hvid undertekst, så bliver skærmen meget lysere i og omkring det omåde, hvor underteksten er.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu