|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
samanda ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() Sendt: 08-Maj-2009 kl. 14:30 |
Hej allesammen, Jeg har et Pioneer 427XD som jeg gerne vil flytte fra stuen til et andet værelse. Men jeg ønsker ikke at det nye tv skal skal gå på kompromi med den billedekvalitet jeg har fået med mit Pioneer. Altså er der nogle bud på tv - gerne 50 tommer hvor billedekvaliteten er den samme eller bedre? Jeg er fuldstændig ligeglad med om det er plasma eller LCD bare billedekvaliteten er super. På forhånd tak. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12476 |
![]() |
Se om du kan finde et af de sidste 50" Pioneer tv der er til salg. Mon ikke Sparshop kan skaffe et?
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Så kig efter plasma, et nyt pioneer. ellers en panasonic 50v10. Redigeret af xcardman - 08-Maj-2009 kl. 15:03 |
|
![]() |
|
Logifire ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2009 Status: Offline Point: 104 |
![]() |
Troede ikke du skulle have noget uden LED og local dimming? Edit: UPS, havde ikke set det var en plasma fra Samsung ;) Redigeret af Logifire - 08-Maj-2009 kl. 18:01 |
|
![]() |
|
samanda ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
<:AtomicElement> |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |