recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billeder er ikke følger med
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilleder er ikke følger med

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af brian-l brian-l skrev:

i følge pricerunner.dk understøtter mit fjernsyn 1080p24 , så tror nu ikke det er det der er problemet.

Producenterne skriver meget på papiret, men det er ikke altid, at det passer med virkeligheden. Der har været flere tilfælde af tv, hvor 24p funktionen ikke fungerede ordentligt, uanset hvad producenten skrev.

Det kan også være, at dit apparat bare er defekt.
Til top
brian-l Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-April-2010
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 17:45
[/QUOTE]
Tror ikke det er defekt da problemet/fejlen ikke sker så ofte. Men er jeg nødt til at sende det til raparation for at finde ud af om dette er tilfældet, eller kan jeg gøre det herhjemme?
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af brian-l brian-l skrev:

Tror ikke det er defekt da problemet/fejlen ikke sker så ofte. Men er jeg nødt til at sende det til raparation for at finde ud af om dette er tilfældet, eller kan jeg gøre det herhjemme?
[/QUOTE]

Det er højst sandsynligt ikke en defekt. Jeg har oplevet det på flere andre skærme, især på LCD, og i mange tilfælde kan man ikke rigtig indstille sig 100% ud af det. Teknologien i tv'et er simpelthen ikke helt avanceret nok, og skyldes typisk regnefejl i billedproccesen. Alle Tv har nu engang sine svagheder.
Prøv at følge de råd der er givet herinde, hvis det ikke hjælper, så må du nok bare leve med det. 

Du skal jo altså typisk selv betale for reparationsomkostninger, i tilfælde af, hvis værkstedet konstaterer, at Tv'et ikke fejler noget. Jeg er da også lidt usikker på, om forhandleren overhovedet vil sende skærmen til reparation, hvis begrundelsen er som den er.

Redigeret af vasif - 18-April-2010 kl. 18:44
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 18:55
Hvis Tv'et er en nordisk model, kunne en anden mulighed være LG's Onsite-Service. Her kommer en tekniker direkte hjem til dig, i tilfælde af defekt, og det er kvit og frit. Men hvis det er med denne begrundelse, er jeg ikke sikker på, hvad LG vil sige til det, og om de sender en tekniker ud til dig.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu