|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() Sendt: 27-Maj-2009 kl. 18:58 |
Det er som om billedet flytter sig et par mm til venstre både igennem DVI til computeren og hdmi til Samsung HD boks. Men når jeg så trykker på menu på Pioneer fjernbetjening, så flytter billedet sig på plads igen. Derefter flytter den sig til lidt venstre igen uden at man lægger mærke til det. Kun når man trykker på menu knappen lidt efter, hvor billedet flytter sig på plads igen.
Er der noget, jeg har overset i indstillingerne? Forstår heller ikke hvorfor Standard virker mere skarpere i billedet end Pure i AV-Selections. Troede Pure var den optimale indstilling? |
|
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
du har sikkert slået orbiteren til. Husk iøvrigt at køre pixel for pixel i aspekt ratio |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
Synes aldrig at jeg har kunne finde det der dot by dot eller pixel for pixel i aspekt ratio. Hvor finder man det i menuen? jeg har også kigget manualen igennem
|
|
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Nu kender jeg ikke fjernbetjeningen til din skærm, men ved en 5090H står der HDD over knappen. Et tryk viser den nuværende indstilling, typisk Auto, et par tryk mere og Dot by Dot dukker op. |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
stil dig på indgangen du ønsker at tilpasse -> tools -> skærmstørrel. -> scroll til siden indtil Punkt for punkt er der Du kan kun vælge dette for en hdmi/pc input |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |