|
Billedet hakker |
Besvar |
Forfatter | |
nhj4
Bruger Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Juni-2013 kl. 18:02 |
hej der !
jeg har et Panasonic Plasma tv 42" hvor jeg tit oplever at billede hakker lidt i det, især når der skiftes billede, har haft 2 andre 40" Samsung men ikke Plasma hvor samme problem var,
men der er ikke noget galt med direkte udsenelser
er der nogle der har et fornuftigt svar på det ???
|
|
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6276 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej , jeg har også lagt mærke til at der er kæmpe forskel på de enkelte udsendelser/egen produktioner på DR og TV2 , det er som om at det er relateret til de kameraer de bruger.Men nogen egentlig forklaring har jeg ikke....
MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
t-knudsen
Ny bruger Oprettet: 08-Februar-2013 Sted: Ulerslev, DK Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan det være relateret til, at din antenneinstallation ikke er HF tæt?
Du kan måske med fordel investere i et 4G blokeringsfilter: http://www.kabelmix.dk/shop/lte-blokeringsfilter-904p.html Jeg er dog ikke helt sikker på om det er her problemet ligger, ved ikke om der kan være nogle problemer på samme kanal, hvor nogle programmer er gode og andre dårlig kvalitet. |
|
nhj4
Funktioner
Tak(0)
|
jeg tror ikke det er kameraerne der er problemet det køre jo fin i live, nok nærmer den måde de pakker filerne ned på og så kommer problemet når de skal pakkes ud igen, det eneste jeg kan se der er fejlen er den komponent kvalitet der bliver brugt i dag, de er for sløve grunnet de små komponenter, derfor hakker det grunden til de bruger de små komponenter i dag er at de ikke koster en skid og ikke fyller noget men måler det de skal men er ikke gode til det de skal bruges til, eller er soft væren ikke god nok. så kan de holde vægten ned med de små komponenter og få mere plads på pallen når de skal senes, det er hvad jeg kan gennem skue jeg føler at de er skide lige glad med forbrugeren i dag, bare de kan skore kassen. |
|
nhj4
Funktioner
Tak(0)
|
det er alle kanaler, problemet var der før 4G gik i luften, har de kabler der skal bruges og stik. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |