recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billedet hakker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billedet hakker

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nhj4 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nhj4 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billedet hakker
    Sendt: 09-Juni-2013 kl. 18:02
hej der !

jeg har et Panasonic Plasma tv 42" hvor jeg tit oplever at billede hakker lidt i det, især når der skiftes billede, har haft 2 andre 40" Samsung men ikke Plasma hvor samme problem var,
men der er ikke noget galt med direkte udsenelser
er der nogle der har et fornuftigt svar på det ???
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 19:19
Hej , jeg har også lagt mærke til at der er kæmpe forskel på de enkelte udsendelser/egen produktioner på DR og TV2 , det er som om at det er relateret til de kameraer de bruger.Men nogen egentlig forklaring har jeg ikke....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
t-knudsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Februar-2013
Sted: Ulerslev, DK
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t-knudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 22:34
Kan det være relateret til, at din antenneinstallation ikke er HF tæt?

Du kan måske med fordel investere i et 4G blokeringsfilter: http://www.kabelmix.dk/shop/lte-blokeringsfilter-904p.html

Jeg er dog ikke helt sikker på om det er her problemet ligger, ved ikke om der kan være nogle problemer på samme kanal, hvor nogle programmer er gode og andre dårlig kvalitet.
Til top
nhj4 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nhj4 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , jeg har også lagt mærke til at der er kæmpe forskel på de enkelte udsendelser/egen produktioner på DR og TV2 , det er som om at det er relateret til de kameraer de bruger.Men nogen egentlig forklaring har jeg ikke....
MVH

jeg tror ikke det er kameraerne der er problemet det køre jo fin i live, nok nærmer den måde de pakker filerne ned på og så kommer problemet når de skal pakkes ud igen,
det eneste jeg kan se der er fejlen er den komponent kvalitet der bliver brugt i dag, de er for sløve grunnet de små komponenter, derfor hakker det
grunden til de bruger de små komponenter i dag er at de ikke koster en skid og ikke fyller noget men måler det de skal men er ikke gode til det de skal bruges til, eller er soft væren ikke god nok.
så kan de holde vægten ned med de små komponenter og få mere plads på pallen når de skal senes,

det er hvad jeg kan gennem skue

jeg føler at de er skide lige glad med forbrugeren i dag,
bare de kan skore kassen.
Til top
nhj4 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nhj4 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af t-knudsen t-knudsen skrev:

Kan det være relateret til, at din antenneinstallation ikke er HF tæt?

Du kan måske med fordel investere i et 4G blokeringsfilter: http://www.kabelmix.dk/shop/lte-blokeringsfilter-904p.html

Jeg er dog ikke helt sikker på om det er her problemet ligger, ved ikke om der kan være nogle problemer på samme kanal, hvor nogle programmer er gode og andre dårlig kvalitet.

det er alle kanaler, problemet var der før 4G gik i luften,
har de kabler der skal bruges og stik.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu