|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Bent M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
![]() |
|
Har Hp ikke lavet en DVd brænder der kan brænde billeder direkte På DVD/DD'erne? Jeg mener det stod omtalt tidligere her på sitet!. Men så ved jeg ikke med farver osv. Nå men jeg bruger det at klistre en labels på skiven, men har det samme problem som Kjeldberg, nemlig at finde et program der kan "krænge" et billede omkring hullet i skiven, sådan at man ikke bare får et hul i selve motivet hvor det jo ofte er en central del af billedet der forsvinder |
||
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|
HP: DVD-brænderen laver også labels
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Rapideye ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
|
Der er en mulighed i Photoshop, til at "vride" et billede rundt. Der er i dette link benyttet et panorama billede, men det må også kunne lade sig gøre med et almindeligt billede. http://www.3drender.com/light/PolarPan/
Om ikke andet, så kan man nok få et par timer til at gå, med at prøve sig frem, ud i Photoshops mange muligheder.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hov, hvordan gjorde du det? Jeg har PhotoShop men kunne ikke finde denne funktion?
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Kjeldbjerg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
![]() |
|
Rapideye, det ser helt sikkert spændende ud det der. Jeg må lige finde en kammerat der har photoshop og se om det kan lade sig gøre
|
||
![]() |
||
Rapideye ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
|
Hej igen Jeg lavede lige en hurtig prøve, efter opskriften i linket. Det er en Panasonic DMR-E85 det er gået ud over.
|
||
![]() |
||
Kjeldbjerg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
![]() |
|
Det er da bedre end ingenting.
Jeg havde dog håbet at man kunne vride indefra og ud, istedet for bare at vikle billedet rundt. DVS at man nærmest "maser" hullet ind i midten, og så må det der er i vejen søge ud til siderne. Men denne funktion findes tilsyneladende ikke
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |