|
Billedfrysning på Alle betalingskanaler |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jo de ser ofte tv, men de har Canal Digital, det kan jeg ikke få pga en kabling eller sådan noget på mit værelse. Tror ikke det er for at straffe mig men fordi de har meget at se til
![]() |
||
Hilsen Frederik :)
|
||
![]() |
||
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
|
Ingen der har andre forslag til det?
|
||
![]() |
||
Lytro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
|
1. Lav antennen
2. Få et multi abb. hos Canal Digital Det er "gratis" Se på hjemmesiden. Der er ingen anden mulighed. Eller forslag Lynge
![]() |
||
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
||
![]() |
||
|
1. Må jeg ikke
2. Kan ikke lade sig gøre, kan ikke huske hvorfor men meget besværligt (ikke at få lavet abb. men stik osv) Så må jeg vel ellers leve med at det sker mindst 1 gang hver anden uge
|
||
Hilsen Frederik :)
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19759 |
|
Hvis du har en signalkvalitet på 30 er det ganske givet antenneinstallationen det er galt med.
Hvis du ikke få fixe den, så opsig dine betalingskanaler. Klaus |
||
![]() |
||
|
Okay, så snakker jeg med mine forældre om det efter konfirmationen.
Jeg må ikke få den lavet, men den virker for det meste 8 ud af 10 gang. Disse dage har jeg ikke haft problemer med den og jeg vil jo gerne se kanalerne på mit værelse...
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |