recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billedfrysning på Alle betalingskanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billedfrysning på Alle betalingskanaler

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af fredekb fredekb skrev:

Det er mere fordi jeg er 13 år og mine forældre gider ikke have nogle ud at se på det desværre. Derfor søger jeg andre forslag end denne mulighed
Og hvorfor mon? Har de ikke de samme problemer med signalet som du har? Ser de aldrig TV? Eller straffer de dig fordi du ikke gider det de bér dig om at gøre LOL

Jo de ser ofte tv, men de har Canal Digital, det kan jeg ikke få pga en kabling eller sådan noget på mit værelse. Tror ikke det er for at straffe mig men fordi de har meget at se til Wink
Hilsen Frederik :)
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 22:56
Ingen der har andre forslag til det?
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 23:14
1. Lav antennen

2. Få et multi abb. hos Canal Digital Det er "gratis" Se på hjemmesiden.

Der er ingen anden mulighed. Eller forslag

Lynge Smile
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 23:17
1. Må jeg ikke

2. Kan ikke lade sig gøre, kan ikke huske hvorfor men meget besværligt (ikke at få lavet abb. men stik osv)

Så må jeg vel ellers leve med at det sker mindst 1 gang hver anden uge
Hilsen Frederik :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 06:55
Hvis du har en signalkvalitet på 30 er det ganske givet antenneinstallationen det er galt med.

Hvis du ikke få fixe den, så opsig dine betalingskanaler.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 07:05
Okay, så snakker jeg med mine forældre om det efter konfirmationen.

Jeg må ikke få den lavet, men den virker for det meste 8 ud af 10 gang. Disse dage har jeg ikke haft problemer med den og jeg vil jo gerne se kanalerne på mit værelse...
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu