|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
barfodcph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
OK, den tager jeg til mig, selv om jeg "lidt op i størrelse" for mig ikke er et spring fra 23" til 37" men fair nok.
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Kan køber da ikke tv efter stuen - man indretter stuen så tv'et kan være
der :-) |
|
![]() |
|
barfodcph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Ja, først TV & anlæg, derefter kan man fylde på med møbler
![]() |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jep, og skifter man senere anlæg ud som ikke kan være der, må man flytte
rundt og smide møbler ud og købe nye. Lyder måske som en joke, men det er rent faktisk hvad jeg gør.. da jeg købte mit PV60, måtte jeg smide mit gamle tv bord ud, flytte rundt på recieveren, kabler mv... det tog mig 6 timer til jeg kunne sætte mig ned og slappe af... Men resultatet blev også så godt at jeg kan fange mig selv i at stå og glo på det istedet for at gå i seng som jeg burde sent på aftenen :-) |
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
Hvis du kun skal bruge et 21" Tv må du have en megat lille stue/værelse |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Hvis man ser 30 min TV hver dag - ala TVA - er det helt OK at vælge en 22" / 32".
Men ser man typisk TV hver aften med film, serier etc. kan det ikke blive stort nok, 42" / 50". Så må man indrette stue lidt derefter. Der er ingen undskyldning længere med de lave priser på eksempelvis 42PV60. Livet er for kort til at se film på en 22". |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
|
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
hvad med et LCD-TV. hvis det skal være et 21" så køb et LCD-TV fra samsung Redigeret af it johnni - 21-Januar-2007 kl. 15:01 |
|
![]() |
|
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Kan du henvise til et 21" Samsung LCD-tv?
|
|
![]() |
|
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
nej sorry det finders et 32" fra samsung se http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/index.asp?viewPa ge=4 |
|
![]() |
|
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Ja. De findes bl.a. i størrelserne 15, 19, 23, 26, 32, 40, 37 og 46"... |
|
![]() |
|
![]() |
dette tv ville jeg have vælges så http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le23r71b.asp billedet er super flot |
|
![]() |
|
![]() |
ja og de laver nogle gode LCD-skærme |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |